„Ocenenie Superbrands potvrdzuje stabilnú pozíciu značky NAY Elektrodom na Slovensku ako slovenskej jednotky na maloobchodnom trhu spotrebnej elektroniky. Veríme, že ocenenie je pre našich zákazníkov, obchodných partnerov, ako i zamestnancov potvrdením pridanej hodnoty a inovácií, ktoré sa neustále prinášame,“ povedal Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY Elektrodom.
Program Superbrands
Program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Viac informácií o Superbrands: www.slovaksuperbrands.com