OMD Worldwide sa stala najkreatívnejšou mediálnou agentúrou roka 2014. Podľa rebríčka Gunn Report for Media tak svoje prvenstvo obhájila už deviatykrát za sebou.
Gunn Report for Media pri hodnotení mediálnej kreativity zohľadňuje úspechy jednotlivých agentúr na významných festivaloch v celosvetovej mierke. Jasne definuje kľúčovú úlohu, ktorú mediálne agentúry zohrávajú v dnešnom výrazne konkurenčnom a segmentovanom komunikačnom prostredí.
Rebríček je založený na bodovaní ocenení, získaných na každej z vyše 50 každoročne organizovaných súťaží na celom svete. Po OMD, ktoré vedie rebríček s 521 bodmi, sa na druhom mieste umiestnila Starcom-Mediavest (Publicis) so 467 bodmi a tretia skončila PHD (rovnako ako OMD, je tiež súčasťou Omnicom Media Group) s 357 bodmi. Prvé miesto OMD odzrkadľuje ocenenia, ktoré agentúry tejto siete získali v jednotlivých regiónoch sveta v roku 2014.
Podľa Gunn Report for Media sa klient OMD, McDonald´s, stal jedným z najviac oceňovaných zadávateľov reklamy za minulý rok.
„Ceny sú najlepším dôkazom inovácie a kreativity. Žiadna organizácia neposkytuje tak dôkladné meranie týchto dvoch atribútov na celosvetovej úrovni ako to robí Gunn Report,“ uvádza Mainardo de Nardis (CEO OMD) a pokračuje: „Zotrvať na vrchole tohto rebríčka deväť rokov po sebe je najlepším ocenením kvality našej práce, našich klientov a našich ľudí.“
Zdroj: OMD Slovakia

