Agentúra PACKY ADVERTISING, s.r.o. sa podielala na zrodení novej značky 100% ovocných štiav lisovaných za studena, ktorý na trh priniesla spoločnosť Gurlex, s.r.o. Okrem kompletného konceptu tejto novinky vytvorila agentúra PACKY ADVERTISING aj samotný názov produktu – FRUXI.
V rámci kampane boli navrhnuté obaly a etikety na 250 ml a 750 ml fľaše a na 3 litrové a 5 litrové bag-in-boxy. Kreatívci z PACKY ADVERTISING taktiež vytvorili komunikačný a produktový vizuál značky a Corporate Identity, na základe ktorej následne rozpracovali celú škálu POS materiálov (informačné letáky a stojany na fľaše do HORECA a obchodných reťazcov, omaľovánky a pexesá pre škôlky, chladničky, a ďalšie).
Pri uvádzaní značky FRUXI na trh navyše podporili predaj ochutnávkami, počas ktorých mohli zákazníci vo vybraných predajniach a sieťach supermarketov ochutnať celú škálu ovocných štiav a získať viac informácií o jej benefitoch.
Zdroj: Packy Advertising