„Od spolupráce si sľubujeme zvýšenie povedomia o značke GEFCO a jej hlavných produktoch, a to predovšetkým u cieľových skupín, ktorými sú najmä manažéri logistiky a manažment spoločností všeobecne. Agentúra PRime time se bude zameriavať na ekonomické a B2B médiá a rovnako na poradenstvo v oblasti sociálnych médií,“ hovorí o komunikačných cieľoch spoločnosti Tomáš Brada, marketingový manažér GEFCO Slovensko.
Agentúra PRime time, člen medzinárodnej siete Weber Shandwick, získala tohto klienta na základe medzinárodného tendra v roku 2015. „Chceme využiť naše skúsenosti v rastúcom segmente B2B a ponúknuť spoločnosti GEFCO aj nové komunikačné formy, ktoré sa v tejto oblasti u nás zatiaľ príliš nevyužívajú,“ hovorí o spolupráci s novým klientom Martin Mazag, Managing Director agentúry PRime time.
Zdroj: PRime time

