Voľba, to je hlavná téma tohtoročného kalendára, ktorý vyzýva svojich priaznivcov, aby si na sociálnych sieťach zvolili, s ktorou chuťou klasického aperitívu sa stotožňujú viac či so sladkou alebo horkou.
Téma kalendára reaguje na stúpajúcu popularitu horkej chuti v mixológii a gastronómii. Dva protipóly kampane odrážajú špecifickú chuť Campari, ktorá môže byť považovaná za viac horkú alebo naopak sladkú. Záleží na tom, aký kokteil sa z neho mieša.
Na trinástich snímkach sa Kate Hudson prevteľuje do dvoch odlišných postáv. Prvá predstavuje podmanivú horkosť, druhá jemnejšiu, ale takisto fascinujúcu sladkosť. Hollywoodsku krásku v sérií oslňujúcich outfitov od svetových návrhárov, ako Vivienne Westwood, Versace, Brain Atwood či Christian Louboutin zachytil módny fotograf Michelangelo di Battista.
„Tento projekt pre mňa znamenal oveľa viac, než len nafotiť dobrý kalendár. Bol to komplexný kreatívny proces, ktorý rozpráva skvelý príbeh. A bola to zároveň aj výzva. Priviesť k životu dva odlišné príbehy a rozprávať ich pútavo, výstižne a zároveň krásne ma ohromne bavilo a myslím, že sa nám to výborne podarilo. Charakterovo sa skôr prikláňam k sladkej stránke, ale moje chuťové bunky sú rozhodne pre tú horkú! A teraz Campari vyzýva aj vás, aby ste si zvolili svoju stranu. Tohtoročná téma ukázala, ako je Campari súčasné, hoci ide o klasickú značku,“ poznamenala Kate Hudson.
Medzinárodný fotograf Michelangelo di Battista túto dualitu Campari priviedol k životu na snímkach pre kalendár. Michelangelovo odhodlanie a vášeň pre svoju prácu mu umožňujú unikátny a odlišný spôsob zachytenia osobitého svetla jednotlivých modelov a jeho štýl je jasne viditeľný aj v tohtoročnom kalendári. „Práca pre Campari ma bavila hlavne preto, lebo vďaka téme som mal úplnú voľnosť. Ako fotografovi mi tento projekt dal možnosť využívať vlastný zmysel pre estetiku a štýl, čo presne vystihuje ducha Campari. Dôležité bolo, aby každá snímka rozprávala vlastný príbeh a zároveň bol súčasťou celku,“ zdôraznil Michelangelo di Battista.
Zdroj: Neuropea