Nela Pocisková v seriáli Búrlivé víno
StoryEditor

Búrlivé víno aj Farma úspešnejšie než denný seriál konkurencie

09.10.2013, 18:54

Najsledovanejší pôvodný seriál, spravodajstvo i reality šou v utorok odvysielala televízia Markíza.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok 8. októbra 2013 stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,0 % / share 33,4 % v 12-54), ktorý k obrazovkám televízie Markíza prilákal 783-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Ďalšie tri priečky v rebríčku divácky najúspešnejších programov utorka patrili spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 11,0 % / share 40,9 % v 12-54), Športové noviny (rating 9,7 % / share 31,9 % v 12-54) a Počasie (rating 8,9 % / share27,1 % v 12-54).

Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma (rating 7,8 % / share 29,0 % v 12-54), ktorú si pozrel viac než dvojnásobný počet divákov v porovnaní s konkurenčným formátom. V rebríčku najsledovanejších programov dňa dokonca predstihla aj večerný denný seriál konkurencie.

Zabodoval tiež podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 6,8 % / share 35,6 % v 12-54), ktorý si vo svojom vysielacom čase stabilne udržiava líderskú pozíciu.

V televízii Doma sa veľkému úspechu teší romantický seriál Sila (rating 2,6 % / share 8,5 % v 12-54). V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo s 269-tisíc divákmi pri obrazovkách o najsledovanejší program dňa spomedzi ponuky menších staníc, trhový podiel dosiahol hodnotu až 15,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,4 %) aj v prime-time (share 40,0 %).

Zdroj: TV Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 06:05