V piatok sa najlepšie darilo Televíznym novinám a tretiemu duelu na Farme, v sobotu slovenskej premiére akčného trileru Smrtonosná pomsta.
Televízia Markíza obsadila v nedeľu 21. septembra 2014 v strategickej cieľovej skupine 12-54 najvyššie priečky rebríčka sledovanosti.
Najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s ratingom 12,4 % a trhovým podielom 37,5 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 718-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi nespravodajskými programami sa v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 najlepšie darilo slovenskej premiére akčného trileru Žoldnier s ratingom 12,3 % a trhovým podielom 30,7 %. Jason Statham ako vojnový veterán túžiaci po pomste zabodoval najmä medzi mladými mužmi 15-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 44,2 %.
V sobotu 20. septembra 2014 si prvú priečku v rebríčku najsledovanejších programov dňa vybojoval premiérový akčný triler Smrtonosná pomsta (rating 8,9 % / share 27,4 % v 12-54) v hlavných úlohách s hviezdami ako Henry Cavill, Bruce Willis a Sigourney Weaver.
Na Doma uspela filmová romantika v zložení Angelika a kráľ (rating 2,0 % / share 6,1 % v 12-54) a Rosamunde Pilcherová: Svadba plná zmätkov (rating 1,9 % / share 8,6 % v 12-54).
Markíza kraľovala televíznemu trhu aj v piatok 19. septembra 2014, keď sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny (rating 10,0 % / share 38,5 % v 12-54).
Jednotkou na trhu s náskokom pred konkurenciou bol v čase vysielania aj napínavý tretí duel v rámci reality šou Farma (rating 9,3 % / share 28,2 % v 12-54). Vypadnutie Ľuba Snopka po súboji s Viktorom Matzom si pozrelo 573-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od štartu aktuálnej série.
Z ponuky menších staníc si v piatok najviac divákov zvolilo akčnú komédiu Jackie Chan a majstrov syn (rating 1,9 % / share 6,0 % v 12-54) na Dajto.
Zdroj: Skupina Markíza