- UniCredit pozýva tento víkend svojich hostí na podujatie "Objav hviezdy!" spolu s Luísom Figom, bývalým medzinárodným futbalistom a členom mužstva, ktoré vyhralo UEFA Champions League.
- Spolupráca spoločnosti UniCredit so spoločnosťou Panini, ktorá začala v novembri 2013, poskytla skupine nové prostriedky na využitie jej sponzorstva.
- V ďalšej sezóne podujatia UEFA Champions League Trophy Tour, ktoré prináša UniCredit, prinesieme trofej do piatich európskych štátov už šiesty rok za sebou.
MILÁNO, LISABON, 24. mája 2014 - dnešný historický zápas medzi klubmi Real Madrid CF a Club Atlético de Madrid na štadióne Estádio da Luz predstavuje ukončenie nielen ďalšej vzrušujúcej sezóny futbalovej súťaže UEFA Champions League, ale aj piateho úspešného ročníka sponzorstva UniCredit, oficiálnej banky UEFA Champions League.
Sponzorstvo naďalej úspešne propaguje značku UniCredit
Sponzorstvo podľa posledného prieskumu trhu dosahuje aj naďalej pozitívne výsledky pre spoločnosť UniCredit. V období od roku 2009 do roku 2013 spoločnosť UniCredit získala celkom takmer 12 miliárd kontaktov a viac ako 500 000 potenciálnych zákazníkov vďaka rôznym reklamám a aktivitám UEFA Champions League. Takmer na všetkých trhoch, na ktorých pôsobí skupina UniCredit, rôzne subjekty a dcérske spoločnosti banky spustili počas posledných štyroch rokov takmer 250 kampaní súvisiacich s touto futbalovou súťažou a predali približne 1,4 milióna súvisiacich produktov. Spoločnosť UniCredit doteraz zdieľala svoje nadšenie z futbalovej súťaže UEFA Champions League s viac ako 46 000 hosťami tejto spoločnosti na zápasoch.
"Zdá sa, že finále v Lisabone bude ďalším veľkým okamihom európskeho futbalu, a pre spoločnosť UniCredit je cťou byť už piaty rok za sebou hlavným sponzorom futbalovej súťaže UEFA Champions League," uviedol Federico Ghizzoni, generálny riaditeľ skupiny UniCredit. "Počas posledných rokov sme určite predstihli naše sponzorské ciele. Pokiaľ ide o povedomie o značke, imidž a skon zákazníka k nákupom, tak toto sponzorstvo bolo pre UniCredit požehnaním. Návratnosť porovnateľných nákladov počas prvých štyroch rokov partnerstva s futbalovou federáciou UEFA prevýšila 200 percent."
"Sponzorstvo UEFA Champions League efektívne propaguje značku UniCredit v Európe už od roku 2009," dodal pán Ghizzoni. "Ďalej posilňujeme našu pozíciu najväčšej európskej komerčnej banky vďaka silnému medzinárodnému dosahu futbalovej súťažeUEFA Champions League."
Prieskum trhu potvrdzuje investície
Prieskum trhu ukazuje, že od začiatku zapojenia spoločnosti UniCredit (od novembra 2009 do mája 2013) sa povedomie o značke UniCredit vďaka sponzorstvu na podporovanej úrovni zdvojnásobilo a na spontánnej úrovni strojnásobilo v celej sieti skupiny. Vo všetkých 16 analyzovaných krajinách podporované povedomie o značkách UniCredit narástlo o 22 % v celej referenčnej oblasti (na spontánnej úrovni o 43 %) a o 29 % medzi divákmi futbalovej súťaže UEFA Champions League. Počas tohto obdobia narástol aj rozdiel medzi divákmi UEFA Champions League a ľuďmi, ktorí nesledujú túto futbalovú súťaž, a to o 86 % zo 7 na 13 percentuálnych bodov.
Dopad sponzorstva na značku a imidž UniCredit bol doposiaľ značný v takmer všetkých krajinách. Na skupinovej úrovni je primárnym stimulom sklonu k nákupom očakávanie, že banka ukáže svoju vedúcu pozíciu a blízkosť ku klientovi ako aj férovosť a transparentnosť pri obchodovaní. Ľudia, ktorí vedia o sponzorstve UEFA Champions League, majú tendenciu spájať si tieto imidžové vyhlásenia so spoločnosťou UniCredit. Vnímanie spoločnosti UniCredit ako veľmi alebo celkom príťažlivej banky je o 64 percent vyššie u ľudí, ktorí vedia o našom sponzorstve. V tejto skupine existuje aj o 71 percent vyššia pravdepodobnosť nákupu produktov spoločnosti UniCredit.
Luís Figo sa pridá k spoločnosti UniCredit počas ďalšieho veľkého futbalového večera
Luís Figo sa tento víkend ako oficiálny veľvyslanec spoločnosti UniCredit pre finále UEFA Champions League 2014 zúčastní rôznych podujatí organizovaných spoločnosťou UniCredit. "Po niekoľkoročnej práci so spoločnosťou UniCredit na mnohých podujatiach týkajúcich sa UEFA Champions League sa teším, že tento víkend strávim s nimi v mojej domovine a že spoločne s hosťami spoločnosti UniCredit zažijeme vzrušujúcu atmosféru, ktorú prináša finálový zápas," povedal Luís Figo. Portugalská hviezda, ktorá vyhrala trofej v roku 2002, bola oficiálnym veľvyslancom spoločnosti UniCredit pre UEFA Champions League v období rokov 2010 a 2012.
UniCredit ponúka svojim hosťom príležitosť "objaviť hviezdy" v Lisabone
Spoločnosť UniCredit v súvislosti s jej zapojením sa do finále futbalovej súťaže Champions League tento rok v Lisabone ponúkla svojim hosťom, zákazníkom a športovým fanúšikom množstvo príležitostí "objaviť hviezdy". Futbalová federácia UEFA postavila finále v Lisabone na téme "Keď sa hviezdy zoradia, dejú sa veľké veci", pričom vychádzala z histórie významných portugalských bádateľov, ktorí sa na svojich cestách po svete riadili hviezdami. Iniciatíva "Objav hviezdy!" spoločnosti UniCredit v súlade s témou UEFA uviedla hru online, ktorá predstavovala virtuálnu cestu mestami posledných 16 mužstiev UEFA Champions League, pričom Lisabon bol konečným cieľom. Hráči museli počas svojej cesty "nazbierať" čo najviac hviezd, ktoré získali za správne odpovede na kvízové otázky o týchto 16 mužstvách. Prvou cenou boli lístky na dnešný finálový zápas v Lisabone. Víťazi okrem iného získajú aj kúsky originálnych konfiet zápasu, ktoré sa zosypú na tohtoročných víťazov. V Taliansku, Bulharsku, Srbsku a Maďarsku bola okrem medzinárodnej verzie tejto hry spustená aj lokálna verzia hry "Objav hviezdy!". Víťazi a iní špeciálni hostia sa tento víkend v Lisabone môžu tešiť na skutočné objavovanie hviezd spolu s Luísom Figom.
Dnešný zápas umožní dvom šťastným výhercom internej súťaže spoločnosti UniCredit "Objav hviezdy!" vyjsť na futbalové ihrisko, kde odovzdajú oficiálnu mincu zápasu UEFA Champions League od UniCredit ("Official UEFA Champions League Match Coin provided by UniCredit") hlavnému rozhodcovi.
Zbierka virtuálnych nálepiek spoločností UniCredit a Panini sa stala v prvom roku hitom
Spoločnosť UniCredit a spoločnosť Panini, ktorá sa zaoberá výrobou športových memorabílií, sa stali partnermi a pre sezónu 2013 - 2014 futbalovej súťaže UEFA Champions League pripravili zbierku virtuálnych nálepiek, ktoré môžu fanúšikovia tejto futbalovej súťaže rôznym spôsobom zbierať, vymieňať a tešiť sa z nich aj online. Internetová stránka venovaná tejto zbierke vyzýva futbalových nadšencov na účasť vo všetkých ôsmich jazykoch a umožňuje im zapojiť sa do imaginárneho výberu výziev týkajúcich sa týchto nálepiek.
Táto úspešná iniciatíva prilákala v sezóne 2013 - 2014 účasť približne 42 000 registrovaných užívateľov a priniesla prudké zvýšenie počtu fanúšikov na sociálnej sieti Facebook počas tejto sezóny. Spoločnosti UniCredit a Panini sa tešia na pokračovanie tohto inovatívneho partnerstva v nasledujúcej sezóne 2014 - 2015 futbalovej súťaže UEFA Champions League.
Vítame novú sezónu s podujatím 2014 Trophy Tour
V septembri bude spoločnosť UniCredit už šiesty rok za sebou pokračovať v tradícii predstavovania ikonickej trofeje Champions League v Európe pre potešenie futbalových fanúšikov na celom kontinente. Tento rok sa otvorenie podujatia UEFA Champions League Trophy Tour uskutoční vo Varšave v polovici septembra a následne bude pokračovať v mestách Bratislava, Viedeň, Záhreb a Belehrad, kde bude zároveň na konci októbra aj záver tohto programu.
Trofej bude podobne ako v roku 2013 vystavená na oficiálnom pódiu pred monumentálnym pozadím, pred ktorým sa budú môcť návštevníci odfotografovať spolu so slávnou trofejou a užiť si tak zážitok UEFA Champions League. Vstup na podujatie Trophy Tour je zdarma a trofej sprevádza živá ukážka obsahu a interaktívnych prezentácií týkajúcich sa UEFA Champions League.
Počas prvých piatich rokov podujatie UEFA Champions League Trophy Tour, ktoré prináša UniCredit, navštívilo 66 európskych miest v 14 krajinách. Zúčastnilo sa ho viac než 500 000 fanúšikov, ktorí urobili viac ako 146 000 fotografií s touto ikonickou trofejou.
Každé toto podujatie prinieslo v priemere viac než 514 miliónov kontaktov. Od roku 2009 do roku 2013 tieto podujatia dosiahli priemernú návratnosť investícií na úrovni 399 percent.
Zdroj: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia