Kreatívne riešenie kampane je postavené na dlhodobých hodnotách mBank, ako je bankovníctvo bez zbytočných poplatkov a zrozumiteľné podmienky pre každého klienta. Touto komunikáciou sa mBank nielen vymedzuje voči zabehnutému pohľadu na bankový sektor, ale navyše ho jemnou a hravou formou zľahka provokuje.
Koncept vytvorila na projektovej báze reklamná agentúra Havas Worldwide Prague. Spot režíroval Štěpán "Fok" Vodrážka. Ten na seba prvýkrát upozornil krátkym filmom The Deal, ktorý sa umiestnil v TOP 5 v celosvetovej súťaži hodnotenej Ridley Scottom. Bol tiež nominovaný na Young director award na festivale v Cannes. Produkciu nakrúcania zabezpečovalo štúdio Dream.
„Cieľom kampane je podporiť známosť značky a komunikovať kľúčové výhody bežného účtu mKonto a osobitne mPôžičky Plus na skúšku. mBank zmenila svojím príchodom bankový trh a dnes má na Slovensku viac ako štvrť milióna klientov. Množstvo ľudí však ešte naďalej platí zbytočné poplatky a mBank im chce pripomenúť, že veci sa dajú robiť aj inak,“ hovorí Kristina Lenkova, riaditeľka marketingu mBank pre Českú republiku a Slovensko.
Reklamné spoty sa budú vysielať na kanáloch TV Markíza do konca februára a v rovnakom čase pobežia aj v Českej republike. Súčasťou kampane bude tiež intenzívna on-line reklama, komunikácia na sociálnych sieťach, mobilný marketing a spotrebiteľské súťaže. V mediatypoch bude zastúpený aj outdoor (double bigboardy, bigboardy, CLV). mBank podporí kampaň aj na svojich obchodných miestach pomocou POS materiálov.
Nové spoty, ešte pred zajtrajšou televíznou premiérou, si môžete pozrieť tu: mKonto a mPôžička
Zdroj: PR Clinic