Po víťaznom tendri pripravila digitálna agentúra GINGERS pre Nadáciu Orange novú webstránku. Jej cieľom je pripraviť pre všetkých, ktorí s nadáciou prichádzajú do kontaktu v internetovom prostredí, nový zážitok z vizuálneho aj funkčného hľadiska.
„Pri tvorbe novej webstránky sme prepojili vizuálne vnímanie a hodnoty značky Orange so značkou Nádácie Orange a preniesli sme toto spojenie do unikátneho komunikačného štýlu, ktorý sa výrazne odlišuje od iných neziskových organizácií,“ hovorí Katarína Valachovičová, Client Service Director GINGERS.
Vždy logicky a prehľadne usporiadané stránky dopĺňajú ilustračné kresby, ktoré stvárňujú ľudské aspekty a situácie z divadelného prostredia. V ňom môžeme vidieť rôzne typy ľudí, profesií, činností, ktoré vždy príjemne korešpondujú s príslušnými obsahovými prvkami a sú ich metaforickým vyjadrením.
Webstránka je redizajnovaná nielen formálne, ale aj obsahovo. Je jednoduchá, prehľadná, návštevníkovi sa prihovára prívetivým jazykom. Je možné na nej nájsť všetky dôležité informácie, ktoré sú zaujímavé nielen pre samotných žiadateľov o grantovú podporu, ale aj pre média, širokú verejnosť a partnerov nadácie.
Tvorcovia stránky pripravili novinku aj pre žiadateľov o granty. Z funkčného hľadiska je jedným z najvýraznejších vylepšení možnosť vypĺňať žiadosti o podporu v on-line prostredí, teda priamo na webstránke. Nadácia Orange sa tak snaží nielen eliminovať spotrebu papiera, ale aj zintenzívniť úsilie pracovať efektívne, reagovať a pomáhať promptne. Verí, že toto riešenie, ktoré zjednoduší administratívne procesy, uvítajú žiadatelia, aj jej partneri.
Zdroj: GINGERS

