Zľava: Peter Gališin, Performance Advertising Consultant H1Slovakia, Soňa Petruželová, Performance Advertising Director H1Slovakia, Jan Las, Head of Marketing, PR, Communications - Partner Beyond Media, Gorila.sk Arara.cz, Ivan Lovas, Sales Team Leader H1Slovakia
StoryEditor

Zažili sme Summit Performance Advertising

10.10.2013, 12:27
„Čo majú spoločné učiteľ jogy, filmár a expert na online marketing? Jedine špecifický a vlastný jazyk!“

Hlavné mesto má za sebou Summit Performance Advertising, ktorý do nášho hlavného mesta priniesla H1Slovakia, člen skupiny QUISMA. Výborná účasť a spokojnosť zúčastnených potvrdila, že Performance – Marketing je žiadanou témou. Aj preto usporiadatelia sľubujú skorý návrat.

 

Summit Performance Advertising bol na Slovensku v rámci aktivít uznávaného odborníka v oblasti online marketingu H1, vo svete vystupujúcom pod značkou QUISMA, prvou skúsenosťou. Okrem špecifického slovníka odhalil i najnovšie trendy performance online marketingu. Celé stretnutie sa udialo v piatich paneloch, počas ktorých spíkri nešetrili cennými skúsenosťami. Miloš Kriššák, si získal poslucháčov predstavením a ozrejmením nových trendov výkonovej inzercie, integrácie marketingových kanálov a multikanálovým vyhodnocovaním. Jarka Jutková otvorila zaujímavú tému analýzou najčerstvejšieho porovnania českého a slovenského online trhu, trendov a využitia technológií. Mimoriadne aktuálnou témou prispel taktiež Dušan Synak, ktorý na Summite Performance Advertising prednášal o účinnosti a výsledkoch kampaní obohatených o stratégiu remarketingu. Prítomní ocenili i vystúpenie ďalšieho spíkra. Peter Gališin otvorene rozprával o výkonovej stratégii projektu Gorila.sk, spolu so zaujímavými skúsenosťami. Popísal nie len rozvoj, ale aj výsledky a ďalšie vízie kampane. Soňa Petruželová predstavila Quisma Media Platform - technológiu, ktorá dokáže spravovať všetky aktivity online marketingu od optimalizácie pre vyhľadávače až po affiliate marketing a bannerovú reklamu.

 

Už pri samotnom zahájení tohto špeciálneho stretnutia bolo takmer jasné, že skupina bude v rámci slovenského publika zvažovať i ďalšie pokračovanie. Predpokladá sa tak, že by sa tak malo stať už začiatkom budúceho roka. Ako dodala Petruželová na záver: „V multikanálovom prístupe vidíme budúcnosť. Robiť dnes iba SEO nebo PPC je krátkozraké!“ Performance Advertsing pod sebou skrýva nie len PPC, ale i Affiliate marketing, alebo zborové zrovnávače. Ponúka klientom stratégiu, ktorá všetko prepojí a podá tak požadovaný výkon. Vďaka moderným nástrojom dnes môžeme byť podstatne efektívnejší a všetko meniť v reakciu na dopyt." 

Zdroj: H1 Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 23:58