Módna značka oslavuje 10. výročie vstupu na slovenský a český trh.
Nemecká módna a lifestylová značka s.Oliver je na našom trhu presne 10 rokov. Svoje výročie oslavuje zľavami a rozdávaním darčekov.
Počas celého novembra mali zákazníci populárnej značky možnosť okrem novej kolekcie nájsť v predajniach aj darčeky. So sloganom „10 rokov s Vami – My oslavujeme, vy rozbaľujete“ tak obdarovala stovky ľudí a na mnohých ďalších darček ešte čaká.
Okrem zliav na ďalší nákup sa rozdávajú praktické tašky, štýlové hodinky, kozmetika či dokonca nákupy zadarmo. „Vážime si, že sú naši zákazníci s nami už 10 rokov. Za ich vernosť sa preto chceme odmeniť aspoň v podobe malých pozorností či nákupných výhod,“ uviedla Veronika Pařízková, marketingová koordinátorka s.Oliver pre Českú a Slovenskú republiku.
Svieža, živá a zároveň pohodlná móda vyhľadávanej značky s. Oliver si počas 10 rokov na Slovensku a v Českej republike získala priazeň mnohých milovníčok a milovníkov módy a nákupov. Značka sa drží svojho motta „Skutočná móda pre skutočných ľudí na každý deň a v každej situácii“, čo sa odráža tiež vo vysokej kvalite materiálov a výbornom spracovaní strihov, ktoré sa tešia veľkej obľube. Počas tohto obdobia bolo po celom Slovensku otvorených 7 predajní, ktoré svojim zákazníkom ponúkajú vždy najnovšie módne trendy. V nich si môžu vďaka niekoľkým produktovým líniám už 10 rokov vybrať ako mladšie, tak i staršie generácie.
O spoločnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG
Spoločnosť s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, popredná módna a lifestylová firma, bola založená pred viac ako 40 rokmi Berndom Freierom, ktorý v roku 1969 v nemeckom meste Würzburg otvoril prvú maloobchodnú predajňu „Sir Oliver“ s rozlohou 25 m2. V Nemecku firma sídli dodnes, centrála s.Oliver sa nachádza v meste Rottendorf. V priebehu niekoľkých desiatok rokov sa spoločnosť stala jedným z popredných módnych výrobcov pôsobiacich nielen v Nemecku, ale aj v celej Európe.
Módna, predovšetkým však lifestylová značka s.Oliver pre ženy a mužov zahŕňa spolu 10 segmentov a výrobných línií, vrátane línie s.Oliver Junior inšpirovanej deťmi, končiac prémiovou líniou s.Oliver Selection. Okrem vlastnej značky firma ponúka aj 11 lifestylových radov s produktmi od licenčných partnerov. Na Slovensku sa predávajú produktové línie: QS by s.Oliver, odvážna a spontánna móda pre mladých, s.Oliver Casual, športovo-elegantná móda poskytujúca pri nosení vysoký komfort, doplnky s.Oliver Accessories a línia Selection, elegantná a zároveň pohodlná business móda.
Prostredníctvom 262 vlastných predajní, 323 partnerských prevádzok, 2 724 obchodov a 3 394 predajných plôch pôsobí firma v 30 krajinách sveta. Každoročne rastúci obrat firmy sa so 7 872 zamestnancami vyšplhal v roku 2011 na 1,2 miliárd eur. Od septembra 2006 značku s.Oliver mediálne podporovala takmer 2 roky speváčka Anastacia.
www.soliver.com
Zdroj: Kharisma