Prostredníctvom nenúteného humoru a nadčasových televíznych spotov sa Budiš vracia k retro štýlu aj tento rok. Cieľom značky je originálny vizuál s retro cyklistom hravo a najmä interaktívne zapojiť do spotrebiteľskej súťaže o špičkové retro bicykle Bottecchia a Favorit a priniesť tak spotrebiteľom možnosť vyhrať.
„Úspešná retro edícia s chodcom priniesla minerálnej vode Budiš v roku 2014 nielen popularitu u spotrebiteľov ale i prestížne ocenenie SUPERBRANDS 2014. Aktuálne prichádzame s Retro kampaňou s ešte vyššími ambíciami. Staviame na spotrebiteľmi oceňovanom benefite nezameniteľnej chute s headline-om: „Ak ju raz začnete piť, neviete s tým prestať!“ uviedol senior brand manager pre značku Budiš Vladimír Krescanko.
Budiš sa posledné roky hrdo pýši nielen prvenstvom na trhu v kategórii najpredávanejšia minerálna voda na Slovensku, ale i prestížnym ocenením „Značka kvality SK“. Túto kvalitu teraz zabalila do vizuálne príťažlivého obalu, ktorý osloví nielen súčasné komunity, vyznávajúce moderný retro štýl ale i širokú verejnosť. Retro kampaň, ktorej nadlinková i podlinková podpora vrcholí v letných mesiacoch, navyše ponúka možnosť získať jedinečný retro bicykel Bottecchia až 100 šťastlivcom, ktorí pod súťažnou etiketou odhalia víťazný kód.
„Našim cieľom je neustále prinášať novým, ale i verným zákazníkom, zaujímavé a trendy veci. Preto sme sa rozhodli zakomponovať obľúbený produkt do zaujímavého kontextu- trendovej retro spotrebiteľskej súťaže, ktorá je benefitom pre všetkých priaznivcov minerálnej vody Budiš. Okrem božskej chuti a zdravotných účinkov tak ponúka Budiš aj možnosť skúsiť šťastie a stať sa výhercom hlavnej ceny spotrebiteľskej súťaže, ktorou je na mieru vytvorený bicykel Favorit.“ Uvádza Vladimír Krescanko. „Do žrebovania o túto hlavnú cenu budú zapojení všetci zúčastnení,“ dodáva.
Zdroj: Divino