Zažite výskum na vlastnej koži
Marketingový výskum patrí k najdôležitejším marketingovým nástrojom. Umožňuje bližšie poznať cieľovú skupinu a efektívne napĺňanie jej potrieb patrí k základom komunikácie.
Paradoxne, obuvníkove deti chodia bosé. Nikto doposiaľ nezrealizoval výskum, ktorý by nám odpovedal na otázky o slovenských marketéroch a podal o nich ucelený obraz.
TNS Slovakia sa rozhodla túto situáciu zmeniť. Pripravuje výskum Slovenský marketér 2013.
Čo sú slovenskí marketéri ochotní obetovať práci? Aké benefity za to dostávajú? Do akej miery sú šťastní? Ako trávia voľný čas? To všetko a omnoho viac sa objasní vďaka novému výskumu spoločnosti TNS Slovakia.
Zúčastniť sa na ňom môže každý marketér, teda zamestnanci marketingových, obchodných a komunikačných oddelení slovenských firiem. Stačí odpovedať na otázky z online dotazníka, ktoré nezaberú viac ako 10 minút. Všetci účastníci výskumu dostanú prednostne exkluzívny report a získajú tak zaujímavé informácie o ľuďoch z vlastnej brandže.
Zdroj: TNS Slovakia