Piata séria show Česko Slovensko má talent včera odštartovala s najvyšším počtom divákov vo svojej histórii. Show sa na JOJke zároveň stala najsledovanejším programom roka 2015. Televízia JOJ bola v utorok jednoznačným lídrom trhu v prime time, JOJ Group dosiahla v hlavnom vysielacom čase svoj najlepší tohtoročný výkon.
Prvý septembrový deň bol pre JOJ Group mimoriadne úspešný, televízna skupina zaznamenala svoj najlepší trhový podiel v prime time tento rok, a to v univerzálnej cieľovej skupine (35,5 % Shr a 14,0 % Rtg), aj v komerčne dôležitej časti publika (36,6 % Shr a 11,7 % Rtg).
Samotná stanica JOJ dosiahla takisto svoje tohtoročné rekordy. V rámci mladšieho publika zaznamenala TV JOJ najlepší share celodenne (20,5 % Shr) aj v prime time (31,4 % Shr), v hlavnom vysielacom čase zaznamenala rekordný výkon aj u divákov starších ako 12 rokov (30,1 % Shr a 11,9 % Rtg).
Štart mimoriadne obľúbenej show Česko Slovensko má talent si včera večer nenechalo ujsť celkovo až 740-tisíc divákov, čo pre talentovú show televízie JOJ znamenalo historicky rekordné výsledky sledovanosti – vysoko nadpriemerný, až 15,8 % rating a skvelý 35,8 % share (CS 12+).
Prvá epizóda novej série show Česko Slovensko má talent sa zároveň stala najsledovanejším tohtoročným programom televízie JOJ v rámci obchodne relevantnej časti publika, keď dosiahla vynikajúcu 14,9 % sledovanosť. Včerajším excelentným podielom na trhu (39,6 % Shr) sa talentová show zapísala na čelo rebríčka najvýkonnejších programov JOJky od začiatku roka 2014 (CS 12-54).
Ženská časť publika, ktorá v utorok 1. septembra sledovala štart piatej série Česko Slovensko má talent, dosiahla ešte lepšie výsledky – v CS 12+ zaznamenala až 18,3 % rating, v CS 12-54 skvelý 43,0 % share. Najsilnejšou cieľovou skupinou show boli ženy v produktívnom veku 35-44 rokov, ktoré včera dosiahli excelentnú 19,7 % sledovanosť a 40,3 % podiel na trhu.
Najlepšie počasie na JOJke včera takisto excelovalo svojimi výkonmi, keď si ho v CS 12+ pozrelo až 742-tisíc divákov, ktorí predstavovali vysoko nadpriemernú, až 15,8 % sledovanosť a 36,9 % podiel na trhu. V ratingovom rebríčku CS 12-54 relácia obsadila druhé miesto s 11,8 % sledovanosťou a 34,5 % share.
Akvizičný formát s názvom Neuveriteľné svetové talenty, ktorý vo večernom programe nadviazal na talentovú show JOJky, sa stal treťou najsledovanejšou reláciou dňa v komerčnej cieľovke (10,5 % Rtg a 33,6 % Shr). Šport televízie JOJ sa včera takisto zaradil do TOP 5 najsledovanejších programov dňa a dosiahol takisto skvelú sledovanosť 11,6 % Rtg v CS 12+.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group