Prima banka odštartovala svoju ďalšiu jesennú kampaň. Ide o kampaň na podporu znalosti značky Prima banka. Zároveň je to kampaň, ktorá chce ľuďom na Slovensku predstaviť Prima banku ako progresívnu a rastúcu banku, keďže v súčasnosti je jediná, ktorá otvára nové pobočky takým rýchlym tempom.
„Kampaň je súčasťou budovania novej značky Prima banka na trhu. Po rebrandingu starej značky a produktových kampaniach chceme Prima banku predstaviť verejnosti aj ako banku s najvyšším rastovým apetítom na Slovensku. Od júna sme otvorili 21 nových pobočiek a preto chceme upriamiť pozornosť klientov na to, že sme k nim každý deň bližšie, čím zvyšujeme dostupnosť našich služieb pre nich. Kampaň má formu televízneho spotu a platených PR článkov,“ povedal Dušan Viszt, riaditeľ Odboru marketingu a komunikácie Prima banky.
V televíznom spote Prima banka pokračuje v koncepte zo septembra, kedy uviedla spot na Sporenie. Hlavnú úlohu bankára si opäť zahral známy český herec Martin Pechlát.
http://youtu.be/UGToeHvwtto
Zdroj: Prima banka