StoryEditor

Prima banka v novej kampani zdôrazňuje svoj rast

11.10.2012, 10:59

Prima banka odštartovala svoju ďalšiu jesennú kampaň. Ide o kampaň na podporu znalosti značky Prima banka. Zároveň je to kampaň, ktorá chce ľuďom na Slovensku predstaviť Prima banku ako progresívnu a rastúcu banku, keďže v súčasnosti je jediná, ktorá otvára nové pobočky takým rýchlym tempom.

„Kampaň je súčasťou budovania novej značky Prima banka na trhu. Po rebrandingu starej značky a produktových kampaniach chceme Prima banku predstaviť verejnosti aj ako banku s najvyšším rastovým apetítom na Slovensku. Od júna sme otvorili 21 nových pobočiek a preto chceme upriamiť pozornosť klientov na to, že sme k nim každý deň bližšie, čím zvyšujeme dostupnosť našich služieb pre nich. Kampaň má formu televízneho spotu a platených PR článkov,“ povedal Dušan Viszt, riaditeľ Odboru marketingu a komunikácie Prima banky.

V televíznom spote Prima banka pokračuje v koncepte zo septembra, kedy uviedla spot na Sporenie. Hlavnú úlohu bankára si opäť zahral známy český herec Martin Pechlát.

http://youtu.be/UGToeHvwtto

Zdroj: Prima banka

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 04:53