Spoločnosť v nej podčiarkuje stratégiu byť jasným poskytovateľom starostlivosti a mobility vodiča v operatívnom lízingu. Kampaň je z dielne 2Create.
Séria edukatívnych videí a jedno hlavné posolstvo – absolútna starostlivosť a mobilita pre vodiča. To je v skratke nová edukatívna kampaň, ktorú štartuje spoločnosť Business Lease Slovakia ako vôbec prvá z top hráčov na poli operatívneho lízingu. „V rámci videí môžeme zrozumiteľnou a ľahkou formou, ale jasne ukázať hlavné benefity operatívneho lízingu pre vodiča, správcu vozidlového parku a firmu z hľadiska efektívnosti vynaložených nákladov. Zároveň sami preraďujeme na vyšší stupeň,“ hovorí obchodná riaditeľka Business Lease Slovakia Lucia Čišková.
Kampaň pre spoločnosť pripravila reklamná agentúra 2Create. Koncept My sa postaráme je akousi parafrázou Business Lease sloganu – Same Cars, Better Care. Ten vyjadruje jednoznačné posolstvo pridanej hodnoty Business Lease, ktorou je práve starostlivosť, pretože autá sú všade rovnaké.
Séria videí
Business Lease sa už dávnejšie ako prvá z hráčov na slovenskom trhu operatívneho lízingu rozhodla povýšiť operatívny lízing najmä na starostlivosť o vodiča a správcu vozidlového parku a zabezpečenie absolútnej mobility. Teraz je opäť prvá, ktorá štartuje edukatívnu kampaň. „Sme inovatívna firma a preto sme aj v kampani vsadili na jednoduchú a vizuálne čistú formu vysvetlenia, prečo by firma mala začať využívať operatívny lízing a ísť cestou outsourcingu financovania a správy vozidiel,“ poznamenáva Lucia Čišková. Videá sú stále veľmi obľúbené a predstavujú zrozumiteľnú formu komunikácie. „Koncept bude zároveň pre značku Business Lease signifikantný, nikto iný týmto spôsobom v danej oblasti nekomunikuje. Videá majú silný emocionálny rozmer a virálny potenciál – to boli dôvody, prečo sme sa pre kampaň rozhodli,“ dodáva.
Séria videí odzrkadľuje základné portfólio služieb Business Lease. Prvá časť je zameraná na predstavenie spoločnosti, ďalšie sa sústreďujú na jednotlivé výhody operatívneho lízingu, koncept starostlivosti, legislatívne výhody jeho využívania, úspory nákladov či car policy. Spoločnosť zároveň spúšťa aj nový web mysapostarame.sk, ktorý rovnako veľmi prehľadne vysvetľuje tieto benefity operatívneho lízingu pre firmu a vodičov.
Rozhodla sympatickosť a dôveryhodnosť
Hlavnú postavu v nových videách stvárňuje herec Peter Krajčovič, ktorého sympatický vzhľad, prejav a dôveryhodnosť najviac zapadli do spomínaného konceptu. Režisérom je renomovaný Juraj Štepka a pod scenármi videí je podpísaný Jano Gordulič.

