Whisky, ktorej mohutný rast u nás doteraz ťahal najmä segment Irish, dostáva v Ballantine’s Brasil novú a doslova sviežu posilu. „Liehoviny vyrobené z kvalitnej whisky sú mimoriadne dynamickou vznikajúcou kategóriou, ktorej sa na trhu otvára veľká príležitosť. Veríme, že Brasil nadchne novú generáciu spotrebiteľov, ktorí si doteraz cestu k škótskej nevedeli nájsť,“ hovorí brand manager Ballantine’s Lenka Dzureková-Petránková.
35% obsah alkoholu kopíruje trend najpredávanejších ochutených destilátov na báze whisky a robí Brasil jemnejšou, lahodnejšou, s dokonale vyváženými tónmi limetiek a vanilky. Vďaka nižšiemu podielu alkoholu má nápoj rodiaci sa macerovaním limetkovej kôry vo vybraných sudoch škótskej whisky hladkú a konzistentnú textúru, je plný ovocných tónov a jemnej krémovosti Ballantine’s.
„Brasil do značky Ballantine’s vnáša nové vzrušenie a sme veľmi hrdí na to, že Slováci si nový produkt môžu vychutnať medzi prvými na svete. Sme si istí, že počas horúceho leta sa v baroch a na letných terasách stane obľúbeným drinkom priaznivcov tmavého alkoholu,“ hovorí Dzureková-Petránková. Ballantine’s Brasil nájdete od apríla až do konca leta na pultoch vybraných podnikov, na jeseň sa postupne dostane aj do off-trade predaja. Uvedenie novinky je podporené PR medializáciou, ktorú pre značku Ballantine’s dlhodobo zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting.
Odporúčaná uvádzacia cena je 15,99 € s DPH.
Zdroj: Media & Communication Consulting