Nová rodinná sága Divoké kone, ktorú začala TV JOJ vysielať v pondelok 5. januára, zaujala divákov svojou výpravnosťou, kvalitným spracovaním, špičkovými hercami i krásou slovenskej prírody a koní, ktoré sú súčasťou seriálového príbehu.
Divoké kone televízie JOJ odštartovali svoju púť na obrazovkách slovenských divákov s vynikajúcim výkonom, ktorý potešil všetkých tvorcov tejto výpravnej ságy. V prvý januárový pondelok si jej premiéru nenechalo ujsť až 308-tisíc divákov v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54, čo pre JOJku znamenalo nadpriemernú 9,4 % sledovanosť a 22,6 % podiel na trhu.
Pre ženskú časť publika bol seriál hneď v prvý deň lídrom trhu v čase svojho vysielania s 26,6 % share a až 11,7 % ratingom. Najlepší trhový podiel dosiahli diváčky v produktívnom veku 35 – 44 rokov (27,8 % Shr a 14,2 % Rtg) a najlepšiu sledovanosť ženy vo veku 45-54 rokov (16,5 % Rtg a 26,4 % Shr).
V univerzálnej cieľovke dosiahol seriál v pondelok vynikajúci 12,0 % rating a 24,2 % share, keďže ho sledovalo až 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najviac divákov, ktorí si nenechali ujsť premiéru Divokých koní, bolo z Banskobystrického kraja (12-54). Stredoslováci dosiahli až 32,1 % podiel na trhu a 14,1 % rating.
Druhý rozšírený diel rodinnej ságy Divoké kone dosiahol aj vo sviatočný utorok výborný výsledok, a to aj napriek konkurenčnému programu, ktorý mal včera premiéru v prime time. Seriálová novinka si na JOJke na Troch kráľov vyslúžila 19,0 % podiel na trhu a 7,9 % sledovanosť v CS 12-54 (a 21,1 % Shr a 10,5 % Rtg v CS 12+).
Spravodajské relácie JOJky, ktoré sú od začiatku nového roka vysielané v HD a v novom dizajne, naďalej obhajujú svoje stabilné výkony. Napríklad v pondelok 5. januára 2015 zaznamenali Noviny TV JOJ s 328-tisíc divákmi 10,1 % sledovanosť a 28,0 % podiel na trhu. Najlepšie počasiedosiahlo 9,8 % rating a 25,9 % share a Šport 9,3 % sledovanosť a 25,1 % trhový podiel (všetko v CS 12-54).
Televízia JOJ zároveň hneď na úvod nového roka zaznamenala svoj najlepší pondelkový výkon v prime time v porovnaní s celým minulým rokom, keď 5. januára 2015 dosiahla v hlavnom vysielacom čase trhový podiel 23,9 %.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group