Adam Bačkor a Štefan Modrič
StoryEditor

V slovenských vodách public relations je nová ryba

06.06.2016, 12:09
Zatiaľ malá, ale dravá. Rozhlasoví moderátori – Adam Bačkor a Štefan Modrič, ktorý je známy aj z televíznej obrazovky, stoja na čele PR agentúry GETLIKE. Klientom tvrdia, že vďaka ich know-how sa ich biznis bude ľuďom páčiť.

Konkurenčného prostredia sa mladí podnikatelia neobávajú, práve naopak, vítajú ho. „Každý z nás v minulosti pôsobil v agentúrach, ktoré sa dnes stali našou konkurenciou. Mnohému sme sa v nich priučili, no zároveň sme premýšľali, ako by sme sa k niektorým výzvam postavili my. Inak. Osud to zariadil tak, aby sa naše spoločné názory stretli a dnes sa staráme o vlastných klientov,“ hovorí Adam Bačkor, Head of Public Relations agentúry GETLIKE.

 

Rozumejú každej strane

Zakladatelia agentúry GETLIKE stavili na svoje bohaté skúsenosti z mediálneho prostredia. „Adam je absolventom žurnalistiky, ja som skúsenosti s novinárčinou nadobudol v Televízii Markíza. Považujem to za našu najväčšiu výhodu. Mediálne prostredie nás naučilo, ako premýšľajú redaktori. Ako ich zaujať a poskytnúť im pre ich prácu to, čo skutočne potrebujú. Na druhej strane, PR nám ukázalo, ako uspokojiť potreby klienta,“ opisuje plusy spoločnosti Štefan Modrič, Account Manager.

Obaja sa zhodujú na tom, že na slovenskom trhu momentálne pôsobí mnoho agentúr, ktoré sa zameriavajú na rovnaký segment podnikania. „Systém našej práce sme nastavili tak, aby sme boli pre našich klientov dôveryhodným partnerom, ktorý im zastreší komplexnú komunikáciu. Zároveň sledujeme zahraničné trendy v oblasti PR a online marketingu, a tak dokážeme promptne reagovať a patriť medzi inovátorov,“ hovorí Adam Bačkor.

 

Osveta

Za krátky čas, ktorý spoločnosť GETLIKE na trhu pôsobí, si jej predstavitelia všimli zaujímavý slovenský fenomén. „V mnohých firmách si manažment myslí, že PR nie je potrebné. Že inzercia je postačujúca. Neváha investovať nemalé finančné prostriedky do plošnej inzercie, ktorá je však neosobná a percipient si jej význam nevie vyložiť tak, aby sa pre danú službu či produkt rozhodol. Znalosť značky je fajn, avšak zbytočne poznám názov produktu či služby, keď neviem, aký význam má pre môj život. A to chceme zmeniť,“ vysvetľuje Štefan Modrič.

Vznik mediálnych domov a koncernov na území Slovenska postupne ohrozuje doterajší systém práce mnohých PR agentúr. Ako na to reaguje GETLIKE? „V prípade potreby sme schopní zastrešiť klientovi nákup mediálneho priestoru tak, aby bola jeho komunikácia čo najefektívnejšia. Radi poradíme ako, kam a koľko investovať do mediálnej kampane,“ hovorí Štefan Modrič. Súčasné trendy v PR si však vyžadujú práve aj takéto kroky. „Týka sa to napríklad natívneho PR, ktoré je na Slovensku ešte v plienkach, no v zahraničí ide o bežný nástroj. V tomto smere chceme patriť medzi lídrov a hľadať ďalšie formy, aby bola komunikácia dôveryhodná a zmysluplná,“ dodáva s úsmevom Adam Bačkor.

 

Aby sa váš biznis páčil

Claim agentúry GETLIKE je odvážny. Presne tak ako plány jej zakladateľov. „Žijeme v dobe, keď sa realita začína odohrávať v online prostredí. Sú pre nás dôležité vztýčené palce a srdiečka. A my urobíme všetko pre to, aby boli naši klienti, ich príbehy, služby a produkty v obľube stálych i nových klientov. Aby sa ich biznis páčil. To náš názov a claim dostatočne vystihuje,“ vysvetľuje Štefan Modrič Account Manager agentúry GETLIKE.

 

Mgr. Adam Bačkor, Head of Public Relations

V mediálnej oblasti pôsobí 15 rokov. Okrem public relations mu učaroval aj rozhlasový éter. Miluje však nielen hovorené slovo, ale zároveň i to písané. Je absolventom žurnalistiky na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. Jeho nápady sa vyznačujú zodpovedným, ale zároveň aj inovatívnym a kreatívnym prístupom k práci.

 

Mgr. Štefan Modrič, Account Manager

Svet médií mu učaroval už po strednej škole. Poznáte ho z televíznej obrazovky Markízy a jeho hlas vám bude povedomý z rádiového éteru. Popritom stihol nabrať bohaté skúsenosti v PR a vyštudovať Fakultu masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Jeho vášňou sú sociálne siete a snaha uspokojiť aj tých najnáročnejších klientov.

 

 

Zdroj: Getlike

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. jún 2025 00:21