General ManagerSuperbrands je najuznávanejším celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek. Hodnotenie a nominácie značiek na ceny Superbrands prebieha na základe identických kritérií, dnes už v 88 krajinách sveta, vrátane Slovenskej republiky.
Jedným z hlavných cieľov Superbrands Slovakia je oboznámiť jednak odbornú, ako aj širšiu verejnosť s históriou úspechu najpopulárnejších značiek. Superbrands Slovakia sa usiluje prispieť k tomu, aby ocenené značky vynikli medzi ostatnými a ďalej upevnili povedomie verejnosti o kvalite a spoľahlivosti. Superbrands sa usiluje o to, aby ocenené značky vyťažili maximum z výhod, ktoré program prináša, aby sa ocenenie stalo súčasťou podnikovej a marketingovej komunikácie.
Zisk ceny Superbrands prináša firmám, ktorých značky cenu získali, ďalšie výhody a možnosti. Cena Superbrands predstavuje pre značky kvalitný, uvedomelý a preferencie upevňujúci nástroj marketingovej komunikácie.
Zdroj: Hipp Slovakia