StoryEditor

Značka Snickers predstavuje novú vizuálnu identitu a typológiu hladných fanúšikov

14.04.2016, 13:20
Značka Snickers uvádza svoju novú vizuálnu identitu a v rámci prvej kampane v novom dizajne nadväzuje na minuloročnú tému športových fanúšikov.

Snickers predstavuje špeciálnu typológiu a pýta sa "Ktorý zlý fanúšik si, keď si hladný?" Osemnásť hladných fanúšikovských altereg môžu spotrebitelia nájsť v podobe samolepiek v každej tyčinke Snickers pod špeciálne označeným obalom. Súčasťou kampane je navyše súťažná mechanika umožňujúca zapojiť sa s akýmikoľvek tromi nazbieranými samolepkami do hry o celkom 900 cien, ako napríklad elektronika a športový tovar. Celý projekt je vytvorený pod novou vizuálnou identitou značky. Súčasť kampane tvorí rozsiahla podpora v miestach predaja, PR aktivity aj komunikácia na oficiálnom webe a Facebooku značky.

Značka čokoládových tyčiniek Snickers už druhý rok predstavuje kampaň na tému športového fanúšikovania. Opäť rozvíja svoju globálnu komunikačnú linku "Keď si hladný, nie si to ty", tentoraz v podobe otázky "Ktorý zlý fanúšik si, keď si hladný?" Možné odpovede boli stvárnené do podoby osemnástich ilustrovaných postavičiek v šiestich kategóriách, ktoré ukazujú, akými rôznymi symptómami sa môže prejaviť hlad pri športovom fanúšikovaní.

Každé tri samolepky sú navyše vstupenkou do súťažnej mechaniky, prostredníctvom ktorej značka Snickers rozdáva celkom 900 cien. Stačí si kúpiť akékoľvek tri čokoládové tyčinky Snickers s arašidmi, nugátom a karamelom, zaobstarať si hraciu kartu, ktorá je k dispozícii v miestach predaja či na stiahnutie online na www.snickers.sk, a podľa vlastných preferencií zvoliť danú kategóriu hladného fanúšika. Kategóriám je vždy priradená konkrétna výhra aj súťažná otázka. Posledný krok predstavuje registrácia skenu či fotky hracej karty na www.snickers.sk spoločne s odpoveďou na súťažnú otázku. Cenu získajú tí najrýchlejší, ktorých odpoveď na súťažnú otázku bude správna. Akcia prebieha od 15. 4. do 10. 7. 2016.

Kampaň je taktiež prvýkrát realizovaná v rámci novej vizuálnej identity značky. "Nový koncept sa nesie v duchu jednoduchej geometrie s dôrazom na modrú a červenú farbu namiesto predošlej hnedej. Cieľom je dodať značke prostredníctvom výrazne jednoduchšieho dizajnu ľahko rozoznateľný, nadčasový vzhľad, vďaka ktorému bude okamžite rozpoznateľná nielen v rámci regálov v obchodoch," upresňuje Radovan Veselý, brand manažér značky Snickers.

Všetky aktivity zastreší kľúčový vizuál, ktorý bude viditeľný v miestach predaja aj v podobe špeciálneho vystavenia. Detailné informácie o súťažnej mechanike nájdu spotrebitelia na hracích kartách a v špeciálnej sekcii webu www.snickers.sk. Nebude chýbať ani podpora na profile Facebook a PR komunikácia.

Zdroj: AMI Communications Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2025 10:02