StoryEditor

AXA na svojich pobočkách zaviedla meranie spokojnosti "HAPPY OR NOT"

29.05.2014, 09:25
Poisťovňa AXA zaviedla na vybraných pobočkách v Česku a na Slovensku unikátne meranie zákazníckej spokojnosti "HappyOrNot".

Jednoduchý prístroj umožní zákazníkom vyjadriť svoju spokojnosť jednoduchým stlačením jedného zo štyroch "emočných" tlačidiel a bezprostredne tak ohodnotiť kvalitu služby a správanie personálu na pobočke. Získané dáta v podobe detailných reportov budú pomáhať zlepšovať kvalitu služieb, a tým aj spokojnosť zákazníkov.

„Chceme, aby naši klienti boli so službami na našich pobočkách čo najspokojnejší. Spokojnosť zákazníkov je jednou z našich strategických priorít. Preto sme hľadali jednoduchý, ale spoľahlivý nástroj, ako získať spätnú väzbu od zákazníkov priamo na našich pobočkách. Systém HappyOrNot nám umožní sledovať ich ohlasy na detailnej a pravidelnej báze, čo nám pomôže neustále náš servis zlepšovať," vysvetľuje Michael Pupala, riaditeľ interného predaja v ČR a SR a člen predstavenstva finančnej skupiny AXA.

V rámci služby HappyOrNot sú na vybraných pobočkách AXA umiestnené prístroje v podobe stojanu s displejom, na ktorom môžu zákazníci zvoliť podľa úrovne svojej spokojnosti usmievavé či zamračené "smajlíky". Služba tak dáva zákazníkom priestor vyjadriť sa bezprostredne a bez akejkoľvek námahy ku kvalite služby aj k správaniu zamestnancov.

Systém HappyOrNot zo získaných dát spracováva podrobné reporty, ktoré sú dostupné on-line a ktoré ukazujú, ako sa v priebehu dňa, hodinu po hodine menila spokojnosť návštevníkov pobočiek AXA. Všetky dáta sa prenášajú bezdrôtovo, pretože zariadenie pracuje v mobilnej sieti.

HappyOrNot Index

Pre vyhodnotenie získaných dát využíva systém takzvaný HappyOrNot Index, ktorý uvádza priemernú výšku spokojnosti zákazníkov. Index tak môže slúžiť nielen pre vzájomné porovnávanie výsledkov, ale aj pre nastavovanie cieľov do budúcnosti.

Zdroj: AXA SR

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 06:32