Zákazníci si môžu naraz vybaviť poštové služby, ale aj banku či nákup potravín.
Spoločná prevádzka pošty, banky a potravín na jednom mieste. Tento koncept nájdu od februára zákazníci v polyfunkčnom objekte SkyBox v bratislavskej mestskej časti Petržalka. „Slovenská pošta spustila pilot nového predajného modelu v spolupráci s potravinovým reťazcom a bankou s cieľom zlepšenia dostupnosti poštových a obchodných služieb našim klientom,“ vysvetlil generálny riaditeľ pošty Tomáš Drucker. Zákazníkom sú v novej pobočke k dispozícii 2 univerzálne priehradky, ktoré sú primárne určené na rýchle vybavenie klienta a 1 priehradka služieb. Tá prináša väčší komfort zákazníkom a zároveň spríjemňuje proces vybavovania požiadaviek klientov, ktoré vyžadujú viac času.
Pošta klientom poskytuje listové služby, služby poštového platobného styku, služby Poštovej banky či predaj vybraného tovaru POSTShop. Súčasťou danej pobočky bude aj Integrované obslužné miesto (IOM), na ktorom si klienti budú môcť v blízkej dobe vybaviť Výpis z obchodného registra na právne účely, Výpis a odpis z Registra trestov ako aj službu Výpis z listu vlastníctva.
Pošta je pre klientov otvorená 6 dní v týždni, od pondelka do piatku od 08:30 do 18:30 hod., v sobotu od 09:00 do 13:00 hod.
Nová pošta je modernou pobočkou s atraktívnym dizajnom, príjemné prostredie pošty dotvárajú tapety s motívom poštových známok na stenách za priehradkami. Práve poštové známky sú symbolom poštovníctva a zároveň sú to umelecké diela, ktoré úspešne propagujú Slovensko. Prostredie pobočky dotvára aj motív letiacich obálok medzi priehradkami a v priestoroch haly pošty. V priestoroch prevádzky pošty bude aj knižnica a bankomat Poštovej banky.
Zdroj: Slovenská pošta

