StoryEditor

Bacardi Limited konsoliduje globálnu komunikáciu v OMD Worldwide a BBDO Worldwide

23.04.2015, 15:29

Bacardi, najväčší súkromný výrobca liehovín na svete oznámil, že konsoliduje kompletný reklamný, mediálny a digitálny biznis pre svoje hlavné značky v OMD Worldwide a  BBDO Worldwide, ktoré sú súčasťou Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC www.omnicomgroup.com). Medzi značkami sú Bacardi, Martini, Bombay Sapphire, Dewar´s Grey Goose, William Lawson´s A Cazadores.

„Našim cieľom je pracovať lepšie a vytvoriť ideálne synergie medzi našimi globálnymi a lokálnymi operáciami“, povedal Michael J. Dolan, CEO Bacardi. „Aby sme dosiahli tento cieľ, potrebujeme pracovať s globálnou sieťou. Výber OMD Worldwide a BBDO je založený na ich overenej schopnosti plniť podobné ciele pre iných multinárodných klientov. Toto nové globálne partnerstvo bude skvelým katalyzátorom pre dosiahnutie špičkového rastu.“

OMD bude mať na starosti plánovanie a nákup naprieč všetkými sociálnymi, digitálnymi a mediálnymi platformami, s dôrazom na inovatívne a prevratné idey založené na dátach s ohľadom na efektívne   oslovenie zákazníkov. BBDO bude zodpovedať za kreatívny a strategický vývoj reklamy pre veľké značky Bacardi.

„Bacardi má úžasné portfólio značiek a akčný manažment s veľkými ambíciami. Sme nadšení, že si nás vybrali za partnerov,“ povedal Andrew Robertson, prezident a CEO BBDO Worldwide.

Mainardo de Nardis, CEO OMD Worldwide, sa vyjadril: „Toto partnerstvo kombinuje kľúčové prvky skvelého marketingu – úžasné portfólio značiek, najlepšie kreatívne talenty na ich podporu a mediálneho partnera s globálnym dosahom, vplyvom a skúsenosťami, pre inovatívne a efektívne angažovanie zákazníkov cez všetky mediálne kanály.“

Zdroj: OmnicomMediaGroup

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 19:48