Slováci sa tak opäť vyberajú na lov toho najlepšieho i najhoršieho, čo toaletná kultúra ponúka – už nielen u nás, ale aj v zahraničí.
Počas prvých dvoch ročníkov nazbierala Wécko hliadka už viac ako 3000 „agentov“, ktorí spolu zmapovali a ohodnotili takmer tisícku slovenských verejne prístupných toaliet, skontrolovali baby friendly vybavenosť sociálnych zariadení v obchodných centrách či reštauráciách a TOP päťdesiatke podnikov udelili aj špeciálne samolepky uznania na dvere. Tento rok Wécko hliadka pod heslom Potulky svetom rozširuje svoju pôsobnosť, aby jej fanúšikov vďaka spoločne vytvorenej globálnej mape sociálnych zariadení „volanie prírody“ neprekvapilo už ani za hranicami vlasti.
„Overený a populárny mechanizmus Wécko hliadky ostáva nezmenený - aplikácia WC-mapa užívateľom umožní vkladať a hodnotiť verejne prístupné toalety, ktoré poznajú či navštívia na letnej dovolenke. Odmenou za námahu im bude nielen dobrý pocit z užitočných informácii, ktoré pomôžu ostatným cestovateľom,“ hovorí Mgr. Tomáš Kadúc, Senior brand manažér značky Urinal®. Vložením fotografie tak „agenti“ hliadky získajú zdravú odmenu Urinal Akut® FORTE v hodnote 9,50 € aj možnosť zapojiť sa do žrebovania o tri kompaktné fotoaparáty Nikon S3300 a 30 praktických termotašiek Tescoma na potulky svetom.
Interaktívna mapa toaliet navyše po prvý raz nebude k dispozícii iba na Facebooku, ale aj ako aplikácia pre mobilné zariadenia s operačnými systémami Android a iOS. O to, aby si výletníci cestu k najbližšiemu „wécku“ mohli zistiť kdekoľvek a kedykoľvek zo svojho smartfónu alebo tabletu, sa postaral špecialista na mobilný softvér firma BonBon apps.
Okrem interaktívneho jadra kampane na fanúšikovskej stránke https://www.facebook.com/wecko.hliadka sa môžu „Wécko hliadkári“ tešiť aj na blog cestovateľky Paulíny Böhmerovej, ktorá sa toto leto stáva ich symbolickou vodkyňou a v sérii vtipných príspevkov bude glosovať príhody a zážitky s verejnými toaletami zo svojich vlastných potuliek po svete. Letné hliadkovanie 2013 odštartovala na tlačovej konferencii 10. júla spolu so špecialistom v oblasti urológie MUDr. Stanislavom Žiaranom, ktorý záujem novinárov využil na osvetu k prevencii urologických infekcií. Public relations a kontakt s médiami čoraz populárnejšej Wécko hliadke zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting.
Zdroj: Media & Communication Consulting