StoryEditor

Prieskum rozhodol. Cenu Obchodník s potravinami získalo Tesco

30.04.2014, 14:36
Nezávislý prieskum verejnej mienky rozhodol, že cenu MasterCard Obchodník s potravinami roka 2013 získala spoločnosť Tesco Stores SR, a.s..

„Cenu si vážime predovšetkým pre jej zákaznícky rozmer. Práve zákazníci rozhodli o tom, že sme v našej kategórii zvíťazili. Preto aj ocenenie považujeme za veľký záväzok neustále zlepšovať naše služby a ponuku,“ vyhlásil Martin Dlouhý, generálny riaditeľ spoločnosti TESCO STORES SR, a.s., ktorý cenu včera osobne prevzal.

Súťaž MasterCard Obchodník roka si podľa organizátorov kladie za cieľ vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a  pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Ceny v ôsmych kategóriách sa udeľujú podľa výsledkov prieskumu verejnej mienky od nezávislej agentúry INCOMA GfK.

Včera večer získalo Tesco i tretie miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii TOP značka v obchode za svoju kampaň Zapatrošení Šmolkovia v Tescu. Ocenenie udeľuje odborná porota a súťaž prebieha pod záštitou Zväzu obchodu a cestovného ruchu.

„Každé ocenenie nás uisťuje, že svojou prítomnosť na Slovensku prispievame nielen ku skvalitneniu maloobchodu, či zvyšovaniu zamestnanosti, ale i k zákazníckej spokojnosti,“ pokračuje Martin Dlouhý.

V minulom roku za svoje kroky bližšie k zákazníkom a celkové pôsobenie na trhu spoločnosť obdŕžala cenu Via Bona – Prozákaznícka firma roka 2012. Porota ocenila projekt Tesco Potraviny domov. Rovnako Tesco získalo i druhé miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii Top značka v obchode vďaka novému radu potravín Vitakids, vyvinutému špeciálne pre deti. 

Zdroj: Tesco Stores SR

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 18:50