StoryEditor

Český trh porovnávačov cien ožije – do ringu vstupuje Pricemania

24.06.2014, 11:22

Na bojisku porovnávačov cien a kvality e-shopov na českom trhu sa budú diať veci! V šatni sa rozcvičuje nový hráč a nie je to žiaden nováčik. Na drese nosí meno Pricemania a zaraďuje sa medzi popredných e-commerce hráčov na slovenskom trhu.

Na český trh prichádza Pricemania s úplne novou generáciou webu, ktorý kladie maximálny dôraz na jednoduchú a rýchlu použiteľnosť a je prispôsobený pre mobilné zariadenia. Presadiť sa chce hlavne špičkovým katalógom a šírkou a kvalitou obsahu, na ktorom sa budú podieľať poprední odborníci. Cieľom je pomôcť užívateľom nielen s výberom e-shopu, ale i s výberom a porovnávaním tovaru.

 

Web www.pricemania.cz je už spustený v BETA verzii s veľmi obmedzenou funkcionalitou a obsahom. Postupne v priebehu roka 2014 budú pribúdať nové funkcie i užitočné obsahové sekcie.

 

V týchto týždňoch však už naplno prebieha registrácia e-shopov a párovanie produktov v hlavných kategóriách. V prvej fáze prebieha párovanie v kategóriách s vysokým podielom automatizácie, t.j. biela a čierna technika, foto, parfumy, pneu a knihy.

 

Záujem o spoluprácu už potvrdili poprední hráči na českom trhu ako Alza.cz, Kasa.cz, skupina Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz a iní. V prípade záujmu o prednostné zaradenie produktov môžu e-shopy kontaktovať: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Pricemania, samozrejme, podporuje XML feedy popredných českých porovnávačov.

 

Pricemania na českom trhu v žiadnom prípade neprichádza hrať druhé husle. „Vieme, že to nebude vôbec ľahké, ale veríme, že do konca roku 2015 bude Pricemania číslo 3 na českom trhu,“ hovorí konateľ spoločnosti Michal Král a dodáva: „Po spustení ostrej prevádzky budeme konkurencieschopní technologicky a do konca roku 2014 aj obsahovo.“ Po „dobehnutí“ konkurencie už má Král pripravených niekoľko noviniek, ktoré budú aj na českom trhu unikátne.

 

Marketingové aktivity sú pripravené na ostrý štart Pricemanie, ktorý je naplánovaný v priebehu druhého kvartálu 2014. Prevádzkovateľ počíta s masívnymi investíciami do PPC systémov, sociálnych sietí, e-mail marketingu, PR aktivít a hlavne do intenzívnej práce s užívateľmi webu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 02:45