Televízia Markíza dominovala trhu od piatka až do nedele vďaka Televíznym a Športovým novinám, duelu reality šou Farma, slovenskej premiére akčného filmu Pomstiteľ a speváckej súťaži SuperStar.
SuperStar bola pri výbere večerného programu jednoznačnou prvou voľbou televíznych divákov aj v nedeľu 4. októbra 2015. Na obrazovkách televízie Markíza sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa s ratingom 10,8 % a trhovým podielom 31,1 %.
Epizódu s názvom "Super výber" si nenechalo ujsť dovedna 473-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Fenomenálna spevácka súťaž so špičkovým moderátorom Martinom "Pycom" Rauschom a hviezdnou porotou v zložení Paľo Habera, Ondřej Soukup, Marta Jandová a Klára Vytisková si doslova podmanila najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 52,1 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa stali Televízne noviny s 683-tisíc divákmi pri obrazovkách. Aj v cieľovej skupine 12-54 boli v čase vysielania jasným trhovým lídrom s ratingom 11,7 % a trhovým podielom 33,7 %.
Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny, ktorej patrilo prvenstvo v rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 12-54 s výrazne nadpriemerným ratingom 11,9 % aj trhovým podielom 31,6 %. Pozrelo si ich 641-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Markíza dominovala trhu aj v sobotu 3. októbra 2015, keď sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 9,3 % a trhový podiel 33,2 %, pričom si ich nenechalo ujsť 602-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Pôvodnej tvorbe konkurencie nedal následne žiadnu šancu Jason Statham v slovenskej premiére akčného filmu Pomstiteľ, ktorý zaznamenal rating 9,2 % a trhový podiel 27,8 % v cieľovej skupine 12-54.
Na obrazovkách televízie Doma sa v sobotu výborne darilo tradičnej dvojitej dávke romantických filmov - premiére Rosamunde Pilcherová: Vôňa vanilky (rating 2,1 % / share 6,2 % v 12-54) a Inga Lindströmová: Emma Svenssonová a láska (rating 1,4 % / share 6,6 % v 12-54).
Aj záver pracovného týždňa patril Markíze, v piatok 2. októbra 2015 sa v cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa strhujúci duel reality šou Farma (rating 8,0 % / share 29,9 % v 12-54), po ktorom musela súťaž opustiť Nikola Máčeová.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza