Zákazníci si toto jedinečné riešenie mohli vyskúšať priamo na mieste na svojom vlastnom telefóne a zároveň okamžite im boli ukázané aj autentické výsledky. Tento jedinečný projekt českej a slovenskej pobočky GfK sa hrdí mobilným panelom s viac než 20 000 respondentmi.
Spoločnosť GfK využíva na prieskum mobilnú aplikáciu, ktorá umožňuje získať okamžitú odpoveď na akúkoľvek tému bez ohľadu na to, kde sa vaši zákazníci v danom momente nachádzajú. Aplikácia predstavuje jedinečný spôsob ako okamžite získať napr. reakciu na TV obsah, pýtať sa na nákupné správanie, spokojnosť v mieste predaja alebo otestovať nový produkt. Vďaka flexibilnému a jednoduchému spôsobu ju možno zacieliť aj na ťažko dostupné skupiny a získať tak ich názory a postoje k testovanému materiálu a to dokonca aj v momente rozhodovania sa o nákupe. Toto nové riešenie tiež umožňuje, aby respondent-zákazník vkladal fotky, videá alebo audio záznam a zaznamenal tak autentickosť procesu pre klienta.
„V dnešnom čase, keď neustále rastie dopyt po smartfónoch, ako minulý rok, tak aj tento rok rastie trh smartfónov dvojciferným tempom, si prieskum trhu vyslovene žiada inovácie, ktoré klientom sprostredkujú nový uhol pohľadu na ich zákazníka Na základe tejto inovácie dnes dokážeme klientovi prinášať online skúsenosti, pocity a zážitky zákazníkov na tom mieste a presne v tom čase, keď vznikajú,“ hovorí Martin Mravec, výkonný riaditeľ spoločnosti GfK Slovakia a GfK Czech. Martin Mravec ďalej pripomína, že „spoločnosť GfK prináša veľkú zmenu nielen pre svojich klientov, ale aj pre samotných zákazníkov, ktorí budú informácie o svojom konaní poskytovať, pretože dotazník je veľmi interaktívny, atraktívny a použitie telefónu ako prostriedku na vyplnenie prieskumu je veľmi typické a štandardné, takže celá cesta je prirodzená. A o to predsa dnes v prieskume ide.“
O spoločnosti GfK
Spoločnosť GfK je dôveryhodným partnerom pri poskytovaní dôležitých informácií o trhu a spotrebiteľoch, ktoré umožňujú klientom spoločnosti prijímať lepšie rozhodnutia. V spoločnosti GfK kombinujeme prácu a nadšenie viac ako 13 000 expertov na prieskum trhu s 80-ročnými skúsenosťami v oblasti vedeckej práce s dátami. To spoločnosti GfK umožňuje poskytovať životne dôležité globálne informácie kombinované so znalosťou miestnych trhov vo viac ako 100 krajinách celého sveta. Vďaka inovatívnym technológiám a vedeckému spracovaniu dát dokážeme v GfK transformovať veľké objemy dát na inteligentné a relevantné údaje a umožniť tak našim klientom získať náskok pred konkurenciou a obohatiť skúsenosti, zážitky a výber svojich spotrebiteľov a zákazníkov.
Zdroj: GfK Slovakia