Búrlivé víno
StoryEditor

Búrlivé víno a Chlapi neplačú prekonali ďalšie rekordy sledovanosti

20.11.2013, 19:17

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú bol v pondelok aj v utorok úspešnejší, než akýkoľvek prime-time program konkurencie.

Pôvodné seriály televízie Markíza si získavajú čoraz vyššiu divácku priazeň. V pondelok 18. novembra 2013 prekonali Búrlivé víno aj Chlapi neplačú ďalšie rekordy sledovanosti.

Búrlivé víno dosiahlo v pondelok v univerzálnej cieľovej skupine 12+ rekordný rating 18,6 %, ktorý predstavuje 868-tisíc divákov. Ide o historicky najvyššiu sledovanosť v rámci častí vysielaných o 20:30.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa Búrlivé víno stalo v pondelok (rating 13,1 % / share 34,5 %) aj v utorok 19. novembra 2013 (rating 11,6 % / share 32,0 %) najsledovanejším programom dňa.

Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú zaznamenal v pondelok v cieľovej skupine 12-54 rekordný rating 10,0 % a nadpriemerný trhový podiel 36,4 %. K obrazovkám pritiahol 628-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.

Výraznou trhovou jednotkou v čase vysielania bola aj utorková časť (rating 9,0 % / share 33,8 % v 12-54), v oboch prípadoch bol seriál sledovanejší než akýkoľvek prime-time program konkurencie.

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok (rating 12,3 % / share 37,7 % v 12-54) aj v utorok (rating 11,6 % / share 37,0 % v 12-54) Televízne noviny.

V televízii Doma boduje romantický seriál Sila, v pondelok (rating 2,7 % / share 8,9 % v 12-54) aj utorok (rating 2,4 % / share 8,1 % v 12-54) išlo o jej najsledovanejší program.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v oba dni výrazným trhovým lídrom celodenne (share - pondelok 39,5 %; utorok 37,8 %) aj v prime-time (share - pondelok 40,8 %; utorok 39,0 %).

Zdroj: TV Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 12:01