Odmenou pre tých najlepších sú ocenenia, ktoré pomáhajú propagovať kvalitu medzi koncovými zákazníkmi. Z medailí sa tak stáva výborný marketingový nástroj, ktorý sa zakladá na dôvere v správny úsudok skúsených odborníkov…
Vinárstvo Château Topoľčianky patrí medzi pravidelných účastníkov súťaží už dlhší čas. A inak tomu nie je ani v roku 2014, kedy opäť potvrdzujú, že priaznivcom vína majú čo ponúknuť.
Od začiatku roka sa postupne zúčastnili podujatí, akými boli napríklad CHISINNAU WINES & SPIRITS CONTEST O.I.V MOLDAVIA 2014 alebo VINALIES INTERNATIONALES PARIS 2014. Z oboch si odniesli niekoľko cenných umiestnení vrátane zlatých kovov pre slamové víno Devín 2012, Chardonnay, Bobuľový výber, 2013 a Tramín červený, slamové víno, 2012. Vína s názvami Sekt 1933, Brut, 2010 - vyrobený tradičnou metódou, Prezident Blanc, 2012 - polosladké šumivé víno, Müller Thurgau, Kabinetné, 2013 - Classic Collection, Svätovavrinecké - rosé, Château Noir, 2013 a Irsai Oliver, Basic line, 2013 zasa získali strieborné medaily.
Z pohľadu kvantitatívnej úspešnosti sa vínam zo Château Topoľčianky darilo najviac na súťaži FINGER LAKES WINE COMPETITION 2014, kde boli ocenení dovedna deviatimi medailami v nasledujúcom zložení:
VEĽKÁ ZLATÁ MEDAILA
Sekt 1933 Grand Rosé Dry
ZLATÁ MEDAILA
Sekt Prezident Blanc Demi Sec
Sekt Prezident Rosé Doux
STRIEBORNÁ MEDAILA
Muškát moravský, Château Noir
Rizling vlašský, Horeca selection, neskorý zber 2013
Müller Thurgau, Horeca selection, kabinetné 2013
Sekt 1933 Prestige cuvée, Brut
Chardonnay, Sweet collection, bobuľový výber 2013
Rulandské modré, Fresh collection, neskorý zber 2013
Napriek marketingovej atraktívnosti sa ale nesmie zabúdať na to, že takáto forma prezentácie stojí nemálo úsilia. Produkt, ktorý propaguje, totiž musí spĺňať náročné kritéria kvality, a tá sa dá dosiahnuť len náležitou starostlivosťou o celý výrobný proces. Výsledný efekt však určite poteší nielen zákazníka, ale aj výrobcu.
Zdroj: Trumpeter

