StoryEditor

Kto na Slovensku využíva Facebook ako marketingový nástroj najefektívnejšie?

29.10.2013, 17:29

Začína sa registrácia do druhého ročníka národnej súťaže FbRulezz 2013.

FbRulezz 2013 - súťaž marketingových riešení a využitia Facebooku v komunikácii značiek a firiem, dnes otvára registráciu do druhého ročníka. Cieľom je oceniť najlepšie marketingové a komunikačné riešenia slovenských značiek a firiem na Facebooku. Registrácia je bezplatná, uzávierka prihlásených prác končí 24. novembra.

Inovácie, exekúcia a prepojenie so značkou sú jednými zo základných kritérií tohtoročnej súťaže FbRulezz 2013, ktorá štartuje registráciu dnes. Do súťaže sa môžu prihlásiť firmy, značky a správcovia slovenských Facebook Stránok, ktoré boli založené alebo aktívne od 16. septembra 2011 až do uzávierky súťaže 24. novembra 2013.

„Facebook vnímame ako plnohodnotnú komunikačnú platformu pre značky a firmy. Inovatívnosť a schopnosť osloviť zákazníka sa stávajú veľmi dôležitými atribútmi v marketingových riešeniach. Veľmi sa tešíme na prihlásené práce a ich rôznorodé kratívne využitie najrozšírenejšej sociálnej siete,“ hovorí Peter Šebo, organizátor súťaže a odbornej konferencie venovanej Facebooku InternetRulezz 2013 – All about Facebook.

Súťaž prebieha v troch hlavných kategóriách. Prvou sú Facebook stránky, kde bude odborná porota hodnotiť komunikáciu firmy či značky v prostredí Facebook stránky alebo skupiny. Druhou kategóriou sú Facebook aplikácie, teda marketingové riešenia, ktoré pre komunikáciu firmy, značky alebo produktu využívajú Facebook aplikáciu. Treťou kategóriou je Najlepšie využitie Facebooku. Ide o marketingové riešenie, ktoré je súčasťou širšieho mediamixu vrátane klasických či digitálnych nástrojov marketingu okrem Facebooku. Hodnotiť sa bude efektívna integrácia Facebooku do marketingovej kampane.

O tých najlepších rozhodne odborná porota zložená z popredných odborníkov z praxe.

Okrem troch hlavných kategórií bude mať FbRulezz 2013 aj jednu novinku. Ide o špeciálnu cenu – Najlepšia nebrandovaná Facebook stránka. „Rozhodli sme sa oceniť slovenské Facebook stránky alebo skupiny, ktoré nie sú brandované a neslúžia ako marketingová podpora konkrétnej firmy, značky či produktu. Majú však veľký vplyv na celkové prostredie na slovenskom Facebooku, a to ovplyvňuje aj fungovanie brandovanej komunikácie,“ hovorí Peter Šebo, organizátor súťaže zo spoločnosti Marketers, s.r.o.

Hodnotenie v špeciálnej kategórii bude prebiehať prostredníctvom Facebook „like“ hlasov na  webovej stránke http://fb.rulezz.sk/2013. Práce súťažiace v tejto kategórii budú ocenené podľa počtu „like“ hlasov, ktoré ich prihláška získa.

Vyhlásenie výsledkov bude na večernom podujatí po odbornej konferencii InternetRulezz 2013 s podtitulom All about Facebook, ktorá sa uskutoční 3. decembra 2013.

Registrácia do FbRulezz prebieha na webovej stránke: http://fb.rulezz.sk/2013.

Zdroj: InternetRulezz

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 09:11