StoryEditor

Agentúra 2CREATE vyvinula nástroj na vyhodnocovanie efektívnosti stratégii developerských projektov

29.02.2016, 09:45

Agentúra spúšťa interný nástroj na sledovanie zmien v predaji

2CREATE v týchto dňoch spúšta do ostrej prevádzky (zatiaľ pre developerské projekty) interne vyvinutý parserový nástroj na analyzovanie a vyhodnocovanie nekoherentných dát z trhu, ktoré umožnia v korelácii s mediálnym monitoringom vyhodnocovať obchodnú úspešnosť konkurenčných stratégii v jednotlivých segmentoch. Pre klienta to znamená, že bude vedieť live sledovať zmeny cien, stav predaja, "fake" stavy predaja, či akýchkoľvek iných zmien v ponuke definovanej konkurencie a prepájať tieto dáta s marketingovými a obchodnými stratégiami konkurencie. Tento systém plánujú v 2create následne modifikovať aj na ďalšie segmenty trhu.

2CREATE je jednou z najskúsenejších reklamných agentúr na Slovensku v oblasti developerského marketingu. Realizovali už marketingovú komunikáciu pre viac ako 20 developerských projektov (napr. Nový Háj, Wallenrod, Čerešne, MAMAPAPA, Sokolská residence, Malé Krašnany, Ružinovská 44, Condominium Renaissance, Háj Park, Villa Koliba, Promenáda 3 veže, Arboria Park (TT), Green Bay (TN) a iné)… a o pár dní launchujú ďalší rezidenčný projekt v Bratislave (takmer 400 bytový komplex s multifunkciou). Práve tieto skúsenosti a know-how v oblasti marketingového fullservisu pre developerov boli základom pre vytvorenie takéhoto komplexného minitorovacieho nástroja.

Martin Porada, CEO 2CREATE: “V najližších dňoch sa budeme rozhodovať či vytvoríme aj spoplatnený prístup pre iných developerov alebo budeme tieto jedinečné data využívať len pre interné účely pri vytváraní stratégií pre našich klientov. V pláne máme aj niekoľko modifikácii pre iné segmenty na trhu, ktoré budeme čoskoro vyhodnocovať.”

Tento analytický nástroj je významným doplnením služby pre klientov 2CREATE: ALAS (After Launch Analytic Service), v ktorej okrem štandarných analytických nástrojov využívajú aj nástroje ako videotracking, heatmaps, call tracking, atď., ktorými efektívne a flexibilne vyhodnocujú user experience v digitále a priamo tak ovplyvňujú napr. aj nastavenie samotného produktu či služby klienta.

“Za posledný rok sme výrazne rozšírili naše služby v oblasti digitálu aj mimo štandardných reklamných služieb a úspešne realizujeme niekoľko projektov ako sú napr. klientské zóny, CRM systémy a iné špecializované softvérové riešenia. Záujem klientov o tento typ služieb je ďalším logickým krokom rozširovania digitálneho servisu našim klientom.” dodáva Martin Porada.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:17