Zahajuje dlhodobú cross-promo kampaň, postavenú na značkách Cappy a BeBe Dobré ráno. Téma raňajok je ideálna pre aktiváciu všetkých predajných kanálov nielen v rámci tradičného a moderného trhu, ale i v segmente HORECA.
Lukáš Harvánek, manažér marketingových projektov Coca-Cola HBC SR/ČR,k tomu dodáva: „Kampaňou chceme podporiť dôležitosť raňajok a ponúknuť spotrebiteľom riešenie. Tí nemajú čas na ich prípravu a niekedy dokonca neraňajkujú vôbec. Džúsy a nektáre Cappy sa výborne hodia do konceptu vyvážených raňajok, rovnako ako cereálne sušienky.“
Coca-Cola HBC nadväzuje touto kampaňou na zavedenie PET balenia Cappy na začiatku minulého roka a snaží sa tak reagovať na potreby spotrebiteľov. Cieľom spojenia so značkou BeBe v rámci cross promovania je vybudovať silné povedomie spotrebiteľov o tom, že Cappy v kombinácii s produktmi značky BeBe Dobré ráno patria ku každým raňajkám.
Kampaň sa vzťahuje na celé portfólio Cappy a BeBe Dobré ráno. Hlavnými komunikačnými nástrojmi, ktoré budú v kampani nasadené, sú POP materiály – stojany a letáky – na mieste predaja. Spotrebitelia si raňajkovú ponuku budú môcť zakúpiť v supermarketoch a hypermarketoch, na čerpacích staniciach, v kaviarňach a v reštauráciách.
Zdroj: PRime time

