StoryEditor

Transakcie cez MasterPass rastú v Európe každý mesiac o 40%

10.09.2015, 13:38
Globálna služba je už aktívna aj v Nemecku, Belgicku, Maďarsku a Turecku.

Stále viac ľudí má teraz možnosť zjednodušiť svoje nákupy na internete vďaka digitálnemu platobnému riešeniu MasterPass. V súčasnosti je služba aktívna v dvadsiatich štyroch krajinách po celom svete, v poslednej dobe sa pridali Nemecko, Belgicko, Maďarsko a Turecko. Od svojho uvedenia na trh vo februári 2013 ponúka príjemnejšie nákupy online u viac ako štvrť milióna obchodníkov. Za posledný polrok rastie každý mesiac počet transakcií cez MasterPass priemerne o 40 %.

„MasterPass vytvára budúcnosť nakupovania na internete a poskytuje užívateľom možnosť rýchleho a pohodlného nákupu, čo je presne to, o čo majú záujem,“ hovorí Javier Perez, prezident MasterCard Europe, „tento týždeň oznámila nemecká spoločnosť Media-Saturn, predajca elektroniky, že zavedie MasterPass pre platby v šiestich krajinách, v ktorých pôsobí.“

 

Najnovšie aktivity v Európe

Nemecko – Novo zaviedla MasterPass spoločnosť Shopgate, ktorá ponúka túto možnosť všetkým obchodníkom, ktorí pracujú s jej platformou. Pridal sa aj TECHNIKdirekt, jeden z vedúcich obchodníkov v sektore elektroniky v Nemecku.

Veľká Británia - Aj na poslednú chvíľu bude teraz možné zakúpiť lístky na koncerty, festivaly či do divadla, pretože MasterPass je teraz súčasťou platobného procesu u spoločností Eventim, See Tickets a Lastminute.

Od marca 2015 beží vo Veľkej Británii projekt s reštauračnou sieťou wagamama. Vďaka aplikácii Qkr! a MasterPassu sa doba na jednu platbu znížila z pôvodných dvanástich minút na prostú jednu minútu, čo je výhodné nielen pre obchodníka, ale hlavne pre zákazníka. Podľa aktuálnych výsledkov používa aplikáciu 100 000 ľudí. MasterCard chce preto využiť výrazný úspech tohto konceptu a rozširuje svoje partnerstvo aj na ďalšie reštauračné reťazce, konkrétne ASK Italian, Zizzi a Carluccio´s. Čoskoro bude možné zaplatiť pomocou Qkr! vo viac ako 500 reštauráciách vo Veľkej Británii.

Taliansko - Počet zapojených obchodníkov od roku 2013 rýchlo vzrástol na 5 tisíc, čo zodpovedá 40 % talianskych e-shopov. MasterPass využívajú aj e-shopy patriace medzi top 10 v Taliansku: Trenitalia, Alitalia Airlines, Italo, Media World, Vodafone, Aruba.it, Ibs.it, Monclick a 3 Italia. Národný letecký dopravca Alitalia Airlines a hlavná železničná spoločnosť Trenitalia chcú ponúknuť cestujúcim jednoduchú platbu letenky či cestovného lístku. V Českej republike túto službu ponúkajú České dráhy.

Turecko - MasterPass tu bol predstavený v júni 2015, ľudia ho najčastejšie využívajú na objednávky jedla, kávy v kaviarni alebo zaplatenie taxi. Je súčasťou platobných procesov napríklad u Café Nero, Bi Taksi a Getir.

Zdroj: Best Communications

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 12:12