Originálna aplikácia na Facebook profile spoločnosti Kia Motors Sales Slovensko pomáha Lige proti rakovine. Vyzbieraná suma prispeje na dofinancovanie relaxačných pobytov pre onkologických pacientov na Slovensku.
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko patrí k už tradičným celoročným partnerom občianskeho združenia Liga proti rakovine. Štartom tohtoročného partnerstva je aktivácia originálnej aplikácie na fanúšikovskom profile siete Facebook. Aplikácia netradičnou a modernou formou vyzýva súčasných, ale najmä nových fanúšikov, aby sa potvrdením svojho súhlasu „Páči sa mi to“ (tzv. like) stali súčasťou veľkej rodiny, ktorej nie je ľahostajný boj proti jednej z najzákernejších chorôb ľudstva. Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko za každý nový „like“ odovzdá symbolickú sumu 0,50 eur do spoločnej zbierky pre Ligu proti rakovine. Vyzbieraná suma sa použije na dofinancovanie relaxačných pobytov pre onkologických pacientov, ktorých sa v tomto kalendárnom roku uskutoční päť. Konkrétne z tejto zbierky bude podporený pobyt v hoteli Sipox na Štrbe v dňoch 17.8. - 23.8.2013.
„Ligu proti rakovine podporujeme už tretí rok – najprv sme boli partnerom Dňa narcisov. V rámci tohto partnerstva sme odovzdali už dva automobily Kia cee´d pre potreby Ligy,“ uviedol pri tejto príležitosti Ľubomír Habala, generálny riaditeľ Kia Motors Sales Slovensko. „Keďže sme sa zaviazali na celoročné partnerstvo, čím chceme deklarovať našu snahu pomáhať nielen počas Dňa narcisov, ale počas celého roka, hľadali sme vhodnú formu, ako skĺbiť ušľachtilé ciele, ktoré Liga proti rakovine má, s obrovským potenciálom sociálnych médií, ktoré dnes doslova hýbu informačným svetom. Myslím, že výsledná aplikácia na našom profile ukáže, že naši fanúšikovia sa zaujímajú nielen o autá a technické informácie, ale majú aj srdce na správnom mieste a keď treba, aj ochotu pomáhať. “
Kia Motors má svojom fanúšikovskom profile siete Facebook aktuálne vyše 15 700 fanúšikov. „Je to už veľká skupina aktívnych ľudí, na ktorých sa môžeme spoľahnúť, že podporia rôzne naše aktivity,“ dopĺňa Juraj Mičko, marketingový riaditeľ Kia Motors Sales Slovensko. „Keďže do výslednej sumy sa priráta hlas len za nového fanúšika, veríme, že práve naši verní fanúšikovia nás budú zdieľať aj medzi svojimi ďalšími partnermi a pomôžu tzv. virálne šíriť dobré posolstvo, ktoré prinesie pomoc tým, ktorí ju skutočne potrebujú.“
Spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko si dala za cieľ, že vyzbiera sumu 5 000 Eur, ktoré pomôžu Lige proti rakovine dofinancovať relaxačný pobyt pre onkologických pacientov v dňoch 17.8. – 23.8. v Hoteli Sipox v Štrbe. „Sami sme zvedaví, ako rýchlo sa nám podarí tento cieľ naplniť,“ konštatuje Juraj Mičko. „Sociálne siete sú dnes fenoménom a ich využitie aj pre charitatívne a iné projekty sociálnej zodpovednosti nám preto príde úplne logické a prospešné pre obe strany.“
Okrem toho však spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko nebude ani tento rok ako partner chýbať pri 17. ročníku Dňa narcisov. Ako potvrdenie už tradičného partnerstva aj tento rok daruje Lige proti rakovine automobil Kia cee´d, tretí v poradí. „Je pre nás cťou mať v radoch svojich partnerov takých, akými je spoločnosť Kia Motors. Záujem o pomoc pri riešení celospoločenských problémov z nich urobil partnera tradičného a práve spoluprácu na dlhšie obdobie si mimoriadne vážime,“ uviedla Ing. Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine. „Tretie vozidlo nám pokryje potrebu motorizácie všetkých troch Centier pomoci na Slovensku, ktoré sa nachádzajú v Bratislave, Martine a Košiciach. Oba doterajšie automobily už odviedli kus dobrej práce v prospech onkologických pacientov. Aj na tretiu Kia cee´d čakajú napríklad cesty za onkologickými pacientmi, prevoz materiálu, pomoc pri organizovaní relaxačných týždňoviek a rekondičných pobytov pre dospelých onkologických pacientov či návštevy táborov pre detských pacientov, zásobovanie Centier pomoci informačnými či preventívnymi brožúrami a rôzne iné aktivity.“
Aplikácia je na stránke HYPERLINK www.facebook.com/KiaSlovensko aktívna od víkendu a ako prvá nám dala svoj „like“ speváčka Katka Knechtová. Stala sa tak vzorom pre tých, ktorí spoločne s nami chcú podporiť dobrú vec. Autorom aplikácie, ktorá je prepojená aj na portál google maps, aby fanúšikovia videli, kde všade vďaka nim už na Slovensku „vyrástol“ žltý narcis – symbol v logu Ligy proti rakovine a zároveň symbol jedinej verejno-prospešnej zbierky Ligy, je slovenská spoločnosť Nettsucces.
Zdroj: KMSS