Technologická spoločnosť 3M v apríli spúšťa kampaň na podporu znalosti svojej značky. V duchu novej platformy 3M Science. Applied to Life.TM predstaví dvojicu kľúčových vizuálov z priemyselného prostredia. Bezpečnostným technikom, operátorom vo výrobe, ale aj samotným užívateľom a širokej verejnosti tak dá na vedomie, že svoje vedecké poznatky vie previesť do praxe tak, aby zlepšili život každého z nás, každý deň.
Marketingovú komunikáciu technologických firiem zvyčajne tvoria nástroje B2B, 3M ich však rozšíri. "Portfólio 3M má cez 50 tisíc produktov a každý segment vyžaduje niečo iné. Aktuálnou kampaňou upozorňujeme na to, čo majú všetky tieto produkty spoločné - vychádzajú z aplikácie vlastného výskumu a vývoja 3M, ktoré umožňujú ľuďom byť ešte lepší v tom, čo robia, "vysvetľuje marketingový riaditeľ 3M René Skuček.
Na aplikáciu vedeckých poznatkov do praxe upozorní 3M prostredníctvom dvoch produktov, ktoré zároveň reprezentujú dva z kľúčových segmentov. Respirátory Aura odkazujú na spoľahlivosť a bezpečnosť ochranných pracovných prostriedkov, ktoré 3M neustále vylepšuje, aby chránila zdravie miliónov zamestnancov vo výskume aj vo výrobe. Do priemyselnej výroby je zasadený aj druhý vizuál s brusivami Cubitron II. "Ľudia vo výrobe chcú pracovať s prvotriednym materiálom. Sú pyšní na to, čo robia a považujú to za umenie. Aj preto chcú všetko efektívne a vo vysokej kvalite - a produkt 3M im to umožňuje, "vysvetľuje René Skuček výber vlajkového produktu.
Kreatíva kampane vznikla v zahraničí, do slovenského prostredia ju adaptovala agentúra BBDO. Ako mediálnu agentúru 3M vybralo Zenith. Mediálny mix zahŕňa outdoorové plochy v priemyselných oblastiach, print, display a komunikáciu na sociálnych sieťach. Každá kreatíva bude mať vlastný landing page s marketingovou automatizáciou. Červené logo technologickej spoločnosti 3M sa v mediálnom priestore začne viac objavovať na začiatku apríla a samotná kampaň potrvá do polovice júna.
Veda a spolupráca sú hnacím motorom všetkého, čo 3M robí pre lepší život. Nový výraz firemnej identity podčiarkuje to, čo má značka 3M spoločné naprieč všetkými segmentmi. Či už to sú sklenené mikroguľôčky používané ako prímesy do plastov pre odľahčenie materiálov v automobiloch, stetoskop s technológiou Bluetooth umožňuje počúvanie tlkotu srdca na kilometre vzdialeného pacienta, reflexné materiály používané pri označovaní ciest alebo inovatívne technológie v elektronike, na ktorú sa spoliehame každý deň - je to vždy aplikovaná veda, kto vylepšuje naše životy.
Ako? O tom Vám povedia napr. www.3Mpribehy.sk
Zdroj: 1st CLASS AGENCY