StoryEditor

V Bratislave vyrastá M2 - jedinečný koncept obchodného centra zameraného na bývanie

16.09.2015, 09:31
25 000 m2 predajnej plochy využije viac ako 60 retailerov vrátanie služieb. Zámerom developerskej spoločnosti Všetko pre bývanie a.s. je z pohľadu komplexnosti sortimentu a komfortu nákupu vytvoriť vlajkovú loď pre nábytok a bývanie pre hlavné mesto a širšie okolie. Nachádzať sa bude v už existujúcom objekte prepojenom s hypermarketom Tesco a Shopping Palace Zlaté Piesky. Otvorenie je naplánované na jar 2016.

Splnenie  potrieb

Cieľom je vytvoriť nákupnú destináciu číslo 1, prvú voľbu zákazníka pri rozhodovaní kam ísť, keď si bude zariaďovať bývanie. Ponuka, za ktorou musí dnes zákazník cestovať z jedného miesta na druhé, bude v M2 sústredená pod jednou strechou v komfortných priestoroch. Počíta sa s reštauračnou zónou s výhľadom na jazero, kaviarňami, či detským kútikom. Dôležitou súčaťou obchodného centra sa stane i nadštandardne dimenzované parkovanie. M2 je zároveň prepojené na plnosortimentné nákupné centrum.

 

Strategická lokalita

M2 sa nachádza sa na dôležitom dopravnom vstupe do Bratislavy, pričom zóna Ivánska cesta/Galvaniho/Rožňavská je už dnes primárnou retailovou lokalitou pre segment bývania. Svoje prevádzky tu majú Ikea, Kika, Sconto, Asko.

Zdroj: Divino

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2025 01:53