Splnenie potrieb
Cieľom je vytvoriť nákupnú destináciu číslo 1, prvú voľbu zákazníka pri rozhodovaní kam ísť, keď si bude zariaďovať bývanie. Ponuka, za ktorou musí dnes zákazník cestovať z jedného miesta na druhé, bude v M2 sústredená pod jednou strechou v komfortných priestoroch. Počíta sa s reštauračnou zónou s výhľadom na jazero, kaviarňami, či detským kútikom. Dôležitou súčaťou obchodného centra sa stane i nadštandardne dimenzované parkovanie. M2 je zároveň prepojené na plnosortimentné nákupné centrum.
Strategická lokalita
M2 sa nachádza sa na dôležitom dopravnom vstupe do Bratislavy, pričom zóna Ivánska cesta/Galvaniho/Rožňavská je už dnes primárnou retailovou lokalitou pre segment bývania. Svoje prevádzky tu majú Ikea, Kika, Sconto, Asko.
Zdroj: Divino