StoryEditor

OMD sa stala mediálnou agentúrou roka M&M Global Awards 2014

08.09.2014, 14:15

Na prestížnom udeľovaní M&M Global Awards v Londýne, ktoré sa uskutočnilo  4. septembra 2014, mala OMD na shortliste až 22 nominácií. Viaceré premenila na víťazstvá. V branži si veľmi cenené trofeje odniesla v kategórii „Nalepšia komunikačná stratégia“ za uvádzaciu kampaň pre Sony PlayStation 4, ktorá zároveň získala aj cenu za najefektívnejšiu kampaň.

Mimoriadnym úspechom je cena „Najlepšia stratégia zaangažovania“ za kampaň FRY FUTBOL pre klienta OMD McDonald´s, ktorá sa stala aj kampaňou roka.

Kampaň  FRY FUTBOL zažiarila aj v kategórii „Ocenenie mediálnej excelentnosti“ a jej komunikácia prostredníctvom sociálnej siete Facebook sa stala víťazom v kategórii „Najlepší príspevok zo strany mediálneho vlastníka“. Veľkým zadosťučinením je, že Steve Easterbrook, výkonný viceprezident pre McDonald´s, si odniesol cenu za marketéra roka. McDonald´s tak počas tohtoročného odovzdávania cien jednoznačne dominoval.

Odbornou porotou boli vysoko hodnotené aj kampane OMD pre spoločnosť Intel YOUR WORLD, a to v kategórii „Najlepšie vytvorenie obsahu“ a kampane pre Asics MOTION MUSCLE v kategórií  zameranej na komunikáciu športu: „Ocenenie výkonu prostredníctvom športu“.

Zdroj: OMD

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 22:00