S produktom Smart Display získala prestížne medzinárodné ocenenia a uznania za vizuálnu komunikáciu. Porotu zaujal ich vývoj a sofistikované využitie technológie detekcie tváre a postavy.
Produkt Smart Display je detailne prepracovaný stojan s interaktívnym displejom, ktorý zobrazuje cielenú reklamu. Integrovaná kamera zároveň rozpoznáva a vyhodnocuje tváre, pohlavie, vek a emócie návštevníkov predajní. Vyhodnotené dáta sú v reálnom čase analyzované. Umožňujú predajcom rýchly prehľad o atraktívnosti príslušného miesta a aktuálnej spokojnosti ich zákazníkov. Ide o veľmi elegantné prepojenie dvoch kľúčových činností v rámci komunikácie v interiéroch predajní a zvyšovania zákazníckej spokojnosti v jednom, plne integrovanom digitálnom displeji. Predná stena stojana upravená do dizajnu klienta je magnetická. Táto mechanika umožňuje jej jednoduchú výmenu a prepoužitie stojana pri rozličných typoch komunikácie.
“Ide o celosvetovo unikátne riešenie, ktoré v sebe spája hneď viacero benefitov. Cielená komunikácia (podobná tej na internete) zvyšuje efektivitu reklamných kampaní. Pomáha zvyšovať tržby v kamenných predajniach a monitorovať zákaznícku skúsenosť pri nespočetnom množstve zákazníckych interakcií. Verím, že naše riešenia umožňujúce permanentné automatizované vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, prispeje k ďalšiemu zlepšeniu služieb v retaile,” vysvetľuje Ján Iľko, Co-Founder, FaceMedia. Slovenský inovatívny produkt Smart Display zaujal napr. aj bavorskú automobilku BMW, testuje ho už švajčiarska značka Lindt.
Spoločnosť FaceMedia získala okrem ceny za produkt aj špeciálne ocenenie za inovatívny prístup v komunikácii “To store”. Kampaň “Inšpirátor sporenia” bankového domu ČSOB s analýzou spotrebiteľského správania je ďalším z príkladov použitia technológie detekcie tváre a postavy vyvinutej vo FaceMedia.
“Riešenia od FaceMedia sa na rozdiel od "klasických" metód prieskumu trhu, zameriavajú na podprahové správanie zákazníkov a analýzu ich emócií. Sú to najtrendovejšie riešenia, ktoré momentálne využíva ČSOB (KBC Group). Vďaka unikátnej technológii od FaceMedia sme boli schopní nielen zobrazovať relevantný obsah, ale získali sme aj cenné informácie o demografických ukazovateľoch našich zákazníkov a ich spokojnosti,“ povedal o technológii FaceMedia Juraj Štefanovič, PR špecialista, ČSOB.
O FaceMedii
Slovenská technologická spoločnosť FaceMedia sa od roku 2014 zameriava na vývoj a implementáciu technológie detekcie tváre a postavy. V súčasnosti pôsobí v Južnej Amerike, v Európe a Ázii. Prináša inovatívne riešenia pre analýzu širokého spektra zákazníckych interakcií priamo v predajniach, spotrebiteľskej spokojnosti a efektívnej cielenej komunikácii v retaile a v digital OOH marketingu.
Klientom tak pomáha získavať a analyzovať anonymné informácie detekované z tvárí a postáv spotrebiteľov, ktoré sú signifikantným ukazovateľom ich spokojnosti, zaujatia, preferencií ako aj ich pohybu počas návštevy v predajni.
Klienti FaceMedie majú všetky informácie k dispozícii v pravidelných prehľadných reportoch. Klientom zároveň ponúkajú prístup do online administratívneho rozhrania, kde môžu v reálnom čase spravovať cielene zobrazovaný obsah a prezerať výsledky ich kampaní, prípadne získať a spracovať spotrebiteľské dáta.