Periodikum zároveň predstavuje jediný magazín v rámci segmentu bývania, ktorý si medzikvartálne polepšil. Vyplýva to z posledných výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu MML-TGI.
Kým v 1. kvartáli 2016 dosahovala čítanosť magazínu 1,19 % populácie, v 2. vzrástla na 1,57 %. V 3. kvartáli si časopis polepšil ešte výraznejšie a jeho čítanosť stúpla na úroveň 1,96 % (na porovnanie Pekné bývanie 1,54 %, Dom a byt 1,53 % a Línia bývania 0,48 %). Mesačník Môj dom si tak v 3. štvrťroku prečítalo o takmer 35 000 ľudí viac ako v 1. kvartáli minulého roka.
Vydavateľský dom JAGA je slovenský líder v oblasti printových magazínov a internetových portálov zameraných na stavebníctvo, architektúru, bývanie a hobby.
Okrem mesačníka Môj dom vydáva aj najčítanejší slovenský magazín pre domácich majstrov Urob si sám, ďalej časopisy Záhrada a Tvorivé bývanie pre laickú verejnosť. Vlajkovou loďou zo segmentu B2B je magazín ASB architektúra, stavebníctvo, biznis.