Hovorí sa, že tie najlepšie myšlienky vznikajú pri behu. Ľudí počas neho neraz napadne niečo výnimočné, niečo smart. ČSOB ako hrdý generálny partner ČSOB Bratislava Marathonu dnes spustila v online prostredí projekt #SmartRunner, ktorý má motivovať ľudí, aby zdieľali dobré nápady. Lebo Running & Slovakia Good Idea.
V úvodnom videu sa bežcom prihovára generálny riaditeľ a predseda predstavenstva ČSOB Daniel Kollár, ktorý je sám veľkým fanúšikom tohto športu.
„Základná myšlienka spočíva v tom, že nie peniaze, ale ľudia a ich dobré nápady hýbu svetom. Naším cieľom je vybudovať komunitu SmartRunnerov, ktorí budú v online aj offline prostredí zdieľať svoje dobré nápady. Sme totiž presvedčení o tom, že nielen bankovníctvo, ale aj beh môže byť smart,“ uviedla riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB Andrea Király. Na projekte sa podieľala kreatívna agentúra Creative Department.
ČSOB v rámci projektu a brandu #SmartRunner vyzýva bežcov, aby počas prípravy na ČSOB Bratislava Marathon 2017 povedali a nahrali, prečo je podľa nich behanie DOBRÝ NÁPAD a čo im počas behu napadne, prípadne nad čím premýšľajú. Video následne môžu uverejniť vo verejnej skupine SmartRunner na Facebooku.
Bežci môžu za svoje nápady a myšlienky získať špeciálny bežecký dres od spoločnosti Be Cool, organizátora ČSOB Bratislava Marathon.