Ringier Rumunsko a Ringier Axel Springer Media uvádzajú nový portál pre mestskú a digitálne zameranú cieľovú skupinu ("generáciu C") na rumunský trh. Noizz.ro bude prinášať správy moderným a prekvapivým spôsobom o všetkom, čo generáciu C zaujíma. Po Poľsku, Slovensku, Srbsku a Nemecku, je tak Rumunsko už piatym trhom, na ktorom bude NOIZZ fungovať.
Noizz.ro bude písať o najnovších trendoch, od módy a životného štýlu, cez pouličné umenie a undergroundovú hudbu, až po politiku a spoločnosť. Tím redaktorov bude tematicky pokrývať eventy, mestský nočný život, jedlo, filmy a hudbu. Obsah nájde cieľová skupina tam, kde trávi najviac času - na smartfónoch a sociálnych sieťach.
Hara Ilie, ktorá bola predtým zodpovedná za segment digitálnej zábavy v Ringier Rumunsko, povedie redakčný tím, ktorý sa skladá z mladých novinárov. Ich práca bude doplnená o príspevky bloggerov a influencerov.
Jovan Protić, Digital Publishing Director RASM AG: „Spustenie Noizz.ro v Rumunsku je ďalším medzníkom vo vytvorení celoeurópskej značky pre generáciu C. Som presvedčený, že noizz.ro bude uspokojovať záujmy užívateľov, rovnako ako reklamných klientov, a to vďaka svojej autenticite a atraktivite jeho novinárskeho obsahu."
Hara Ilie: "S noizz.ro sa plánujeme stať online destináciou pre štýlových, moderných ľudí v Rumunsku, ktorí chcú vyniknúť a odlíšiť sa."
Noizz.ro bol v Rumunsku spustený ako kooperácia medzi Ringier Rumunsko a Ringier Axel Springer Media AG. Od novembra 2015 funguje značka úspešne v Poľsku, v roku 2016 sa pridalo Srbsko a Slovensko. Spolu dosahujú mesačný reach 7,5 milióna používateľov. V januári 2017 sa portál spustil aj na nemeckom trhu v spolupráci s najväčším európskym denníkom BILD.