Zameranie agentúry na poskytovanie PR a digitálnych služieb založených na dátach a nových trendoch zostáva nezmenené. Zároveň sa od začiatku roka stáva minoritným spolumajiteľom agentúry Ľudovít Ďurman s 20% podielom, zvyšných 80% zostáva v rukách zakladateľa agentúry, Gabriela Tótha.
„Rebranding agentúry bol vynútený najmä čoraz väčším počtom zahraničných klientov a plánovaným rozšírením do ďalších krajín. Radi by sme rástli najmä na českom trhu, kde sme na jeseň otvorili pobočku, v budúcnosti nevylučujeme ani expanziu do ďalších krajín,“ hovorí Gabriel Tóth, zakladateľ New School Communications.
„Pri vzniku agentúry som stál od jej samého začiatku, teším sa preto, že sa teraz stávam aj oficiálnym spolumajiteľom. Celkovo je naša vlastnícka štruktúra otvorená a s rastom agentúry sa nebránime ani vstupu ďalších partnerov,“ hovorí Ľudovít Ďurman, spolumajiteľ New School Communications.
New School Communications je PR a digitálna agentúra, ktorá vznikla v roku 2020. Medzi jej klientov patria viaceré spoločnosti z oblasti realitného developmentu, zdravotníctva či inštitúcie a asociácie. Navyše, do jej portfólia patrí aj projekt Elfov, moderátorov obsahu na sociálnych sieťach, ktorý využívajú viaceré slovenské médiá a inštitúcie. V súčasnosti pracuje pre agentúru približne 30 ľudí. Viac o jej službách nájdete na www.newschool.sk.