Birell predstavil nové nealkoholické radlery v limitovanej edícii – Mango & Citrón, Čučoriedka & Brusnica a Mandarínka & Yuzu.
StoryEditor

OCHUTENÉ NEALKOHOLICKÉ PIVÁ BIRELL PRICHÁDZAJÚ S TROMI NOVINKAMI

17.04.2023, 13:42
Autor:
redred

Obľúbená značka nealkoholického piva Birell prichádza po úspešnom vlaňajšom roku na trh s novou limitovanou edíciou ochutených nealko radlerov.

Osviežujúce ochutené nápoje na báze nealkoholického piva sa medzi dospelými spotrebiteľmi na Slovensku tešia veľkej obľube – v roku 2022 boli na trhu treťou najväčšou kategóriou v rámci pivného segmentu.

V letnej sezóne minulého roka bolo dokonca každé šieste predané pivo z kategórie ochutených nápojov na báze nealko piva. Veľký podiel na tom majú novinky rôznych príchutí, ktoré spotrebiteľov oslovujú.

Značka Birell, ktorá patrí dlhodobo medzi najpredávanejšie a najobľúbenejšie značky v rámci kategórie ochutených nealko pív, nadväzuje na úspech svojej minuloročnej edície a na trh uvádza nové nealkoholické radlery v limitovanej edícii – Mango & Citrón, Čučoriedka & Brusnica a Mandarínka & Yuzu.

Všetky stoja na tradičnom základe najobľúbenejšieho nealkoholického piva na našom trhu Birell Svetlý, s výraznou chmeľovou arómou, ktorá radlerom dáva spolu s ovocnými šťavami bohatú chuť a šmrnc. Majú znížený obsah cukru a sú podobne, ako ostatné nápoje Birell, vyrobené bez použitia umelých sladidiel, farbív či konzervačných látok.

Na trhu zostáva aj veľmi populárna príchuť Višňa & Černica, ktorá patrila medzi novinky práve v minulom roku.

„Limitovanou edíciou našich nealkoholických radlerov vychádzame v ústrety prianiam dospelých konzumentov, ktorí sa každý rok tešia, akými novinkami ich prekvapíme. Na svoje si prídu i milovníci nápojov so zníženým obsahom cukru. Naše šťavnaté radlery, dokonalé osvieženie a skúšanie nových príchutí k sebe jednoducho patria,“ hovorí Zuzana Tomková, Brand manažérka značky Birell.

Nová limitovaná edícia Birellu je v predaji od marca a k dispozícii bude počas celého roka.

Záujem o ochutený nealko Birell dlhodobo rastie nielen pri plechovkách, ale aj pri čapovanom variante v podnikoch. Len od januára do júla minulého roka sa na Slovensku predalo o 13 % viac čapovaného Birellu Pomelo & Grep, než za celý rok 2021.

V porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2018 ide dokonca až o 25 %-né navýšenie. „Nealkoholické radlery sa pre mnohých dospelých konzumentov stávajú prvou voľbou, kedykoľvek si chcú dať osviežujúci nápoj s ovocnou príchuťou, teda nielen pri šoférovaní, výletoch či pri športe, ale aj ako nápoj k jedlu pri posedení s priateľmi v pohostinstve,“ uzatvára Zuzana Tomková.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 19:57