Najlepšie domáce potraviny sa tepelne najlepšie pripravujú v kvalitných riadoch, a tých nie je nikdy dosť. Zákazníci COOP Jednotyto môžu potvrdiť, keďže podobné akcie im ich obľúbený reťazec priniesol aj v minulosti a vždy sa stretli s veľkým záujmom. Aktuálne ponúka nadšencom moderného varenia a pečenia hrnce a panvice radu STONE+ od značky BergHOFF. Až do konca roka stačí nakúpiť v COOP Jednote aspoň za 25 € a na spomínaný sortiment dostanú zľavu až do výšky 60 percent.
Táto atraktívna ponuka zaujala aj baču a honelníka známych z kampaní COOP Jednoty. Z nákupu si priniesli hrnce a panvice, napriek tomu však naďalej používajústaré. Bača zavelil, že nové sa budú používať až keď staré doslúžia. Tak začína príbeh televízneho spotu kampane. Ako je už zvykom, honelník použije svoj sedliacky rozum a vymyslí svojský spôsob, ako presvedčiť baču svoje rozhodnutie zmeniť. Ako sa mu to podarilo si môžete pozrieť v televízii či na webe.
Kreatívnu stránku kampane pripravila reklamná agentúra JANDL a výrobu spotu zabezpečila ich produkčná spoločnosť KIMONO Production.
Vizitka kampane:
Client: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Producent: Kimono Production
Marketing Strategist: Jakub Kováč
Marketing Strategist Junior: Janka Kseničová
Client Service Director: Rastislav Kuttner
CreativeTeamleader: Karol Thiry
Head of Art: Pavel Gajdoš
Senior Copywriter: Ján Fajnor
GraphicDesigner: Peter Bučan
MediaStrategist: David Štefečka
MediaPlanner: Matej Macho
MediaPlanner: Simona Tremková
Account Manager: Ladislav Fazekaš