Nová kamapň Coop Jednoty.
StoryEditor

COOP Jednota upiekla ďalšiu zaujímavú akciu a kampaň

07.11.2023, 10:57
Autor:
redred

Zákazníci najväčšieho slovenského predajcu potravín majú opäť možnosť k nákupom získať výraznú zľavu na kvalitné hrnce a panvice. Kampaň k tejto aktivite pochádza už tradične z kuchyne reklamnej agentúry JANDL.

Najlepšie domáce potraviny sa tepelne najlepšie pripravujú v kvalitných riadoch, a tých nie je nikdy dosť. Zákazníci COOP Jednotyto môžu potvrdiť, keďže podobné akcie im ich obľúbený reťazec priniesol aj v minulosti a vždy sa stretli s veľkým záujmom. Aktuálne ponúka nadšencom moderného varenia a pečenia hrnce a panvice radu STONE+ od značky BergHOFF. Až do konca roka stačí nakúpiť v COOP Jednote aspoň za 25 € a na spomínaný sortiment dostanú zľavu až do výšky 60 percent.

Táto atraktívna ponuka zaujala aj baču a honelníka známych z kampaní COOP Jednoty. Z nákupu si priniesli hrnce a panvice, napriek tomu však naďalej používajústaré. Bača zavelil, že nové sa budú používať až keď staré doslúžia. Tak začína príbeh televízneho spotu kampane. Ako je už zvykom, honelník použije svoj sedliacky rozum a vymyslí svojský spôsob, ako presvedčiť baču svoje rozhodnutie zmeniť. Ako sa mu to podarilo si môžete pozrieť v televízii či na webe.

Kreatívnu stránku kampane pripravila reklamná agentúra JANDL a výrobu spotu zabezpečila ich produkčná spoločnosť KIMONO Production.

Vizitka kampane:

Client: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Producent: Kimono Production

Marketing Strategist: Jakub Kováč

Marketing Strategist Junior:  Janka Kseničová

Client Service Director: Rastislav Kuttner

CreativeTeamleader: Karol Thiry

Head of Art: Pavel Gajdoš

Senior Copywriter: Ján Fajnor

GraphicDesigner: Peter Bučan

MediaStrategist: David Štefečka

MediaPlanner: Matej Macho

MediaPlanner: Simona Tremková

Account Manager: Ladislav Fazekaš

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:03