StoryEditor

GHS Legal sa mení na FAIRSQUARE

26.03.2024, 11:18
Autor:
redred

Po 13 rokoch pôsobenia v stredoeurópskom regióne sa GHS Legal transformuje a prichádza s novým názvom a identitou. Komplexný rebranding vrátane tvorby nového názvu a vizuálnej identity realizovala beyond marketingová agentúra 2CREATE.

Nový rok prináša nový názov vychádzajúci z ustáleného anglického slovného spojenia fair & square. “Čestnosť a férovosť sú hodnoty, ktoré sa nám vo vzťahu s našimi klientmi dlhodobo vyplácajú a preto tvoria obsah nášho brandu. Vďaka nášmu prístupu sme sa z pôvodne malého tímu niekoľkých ľudí rozrástli na spoločnosť s desiatkami odborníkov a vynikajúcou reputáciou v Slovenskej republike, v Česku a v Rakúsku," vysvetľuje Pavol Horňák, vedúci partner slovenskej kancelárie, ktorá sídli v Bratislave.  

Pôvodný názov kancelárie skrýval pod jednotlivými písmenami mená bývalých zakladajúcich partnerov. Jeho význam sa však postupne vytratil s rastom a personálnymi zmenami. "FAIRSQUARE lepšie vystihuje naše postoje. Sme priestorom, kde nájdete viac ako 30 erudovaných a skúsených právnikov. Klienti nám môžu stopercentne dôverovať a riešiť s nami svoje právne záležitosti úplne otvorene," zhrnul zakladateľ advokátskej kancelárie Erik Schwarcz.

FAIRSQUARE kladie dôraz na individualizovaný prístup ku klientom. Uplatňuje ho vo vzťahu k jednotlivcom a menším spoločnostiam, ako aj k významným národným a medzinárodným spoločnostiam vo svojom portfóliu, vrátane svetových lídrov vo svojich segmentoch. O kvalite poskytovaných služieb svedčí aj viacnásobné umiestnenie v rôznych kategóriach rebríčku Právnická firma roka.

image

GHS Legal sa mení na FAIRSQUARE.

Spolu s novým názvom, ktorý sa okrem obsahu spolieha na zvukovú zhodu oboch častí slova, prichádza aj moderná vizuálna identita. Dominuje jej logo s technickými líniami, minimalistickými grafickými prvkami a mätovo zelenou farbou. Novú majú je webovú stránku, kde pravidelne publikujú odborné články a komentáre.

Komplexný rebranding vrátane tvorby nového názvu a vizuálnej identity realizovala beyond marketingová agentúra 2CREATE. „Proces zmeny názvu a identity etablovanej spoločnosti,navyše na medzinárodnej scéne, je vždy výzvou. Od prvého momentu spolupráce sme vnímali jedinečnú firemnú DNA klienta a rozdielové prvky, ktorými sa značka chce prezentovať, dnes už v štyroch krajinách. Práve filozofia dlhodobého korektného podnikania s výraznou pridanou hodnotou pre klienta a flexibilný individuálny prístup boli základom pre vytvorenie názvu a modernej dynamickej vizuálnej identity“ dodáva Martin Porada, CEO 2CREATE.

Spoločnosť FAIRSQUARE nový názov komunikovala svojim klientom netradičnou formou. S agentúrou využili koncoročný termín poďakovania za spoluprácu aj na prezentovanie nového „zákona“ LEX FAIRSQUARE, ktorým symbolicky odštartovali novú značku, no zároveň opäť deklarovali svoj záväzok čestného a férového právneho servisu pre svojich klientov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. apríl 2024 00:12