12.08.2019, 15:28

Predstavujeme top témy a spíkrov Online Summitu: Využitie programatickej reklamy: úspešné case studies

Pozývame vás na konferenciu Online Summit už 19. septembra.

Predstavujeme top témy a spíkrov Online Summitu: Využitie programatickej reklamy: úspešné case studies
Zdroj: archív

Každá značka chce dnes komunikovať tak, aby čo najefektívnejšie oslovila svojich zákazníkov. Aké sú dnes možnosti komunikácie v online, v čase automatizovaného nákupu? Ako využiť mediamix v online tak, aby priniesol zadávateľom čo najväčší zmysel a o úlohe programatického nákupu nákupu v ňom, porozpráva na Online Summite digitálny riaditeľ agentúry Havas Media Group Daniel Pfeffer.

O tom, že programatický nákup je nielen bežným spôsobom nákupu reklamy, ale prináša zaujímavé výsledky, na reálnych case studies odprezentujú Marie Schell, šéfka programatického nákupu Havas media Group v Nemecku a Ellinor Silakhal, šéfka programatického nákupu Affiperf z  Havas media Group.

Konferencia  Online Summite  sa koná už 19. septembra v Bratislave. Prináša aj tieto témy:

  • V čom pomáha značkám spoločenská zodpovednosť?
  • Aká je úloha online médií pri budovaní hodnotovej komunikácie značky?
  • Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
  • Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
  • Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
  • Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?
  • Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí? 
  • Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder

Ak vás témy zaujali, môžete sa prísť pozrieť na konferenciu, registrovať sa môžete tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.