Každá značka chce dnes komunikovať tak, aby čo najefektívnejšie oslovila svojich zákazníkov. Aké sú dnes možnosti komunikácie v online, v čase automatizovaného nákupu? Ako využiť mediamix v online tak, aby priniesol zadávateľom čo najväčší zmysel a o úlohe programatického nákupu nákupu v ňom, porozpráva na Online Summite digitálny riaditeľ agentúry Havas Media Group Daniel Pfeffer.
O tom, že programatický nákup je nielen bežným spôsobom nákupu reklamy, ale prináša zaujímavé výsledky, na reálnych case studies odprezentujú Marie Schell, šéfka programatického nákupu Havas media Group v Nemecku a Ellinor Silakhal, šéfka programatického nákupu Affiperf z Havas media Group.
Konferencia Online Summite sa koná už 19. septembra v Bratislave. Prináša aj tieto témy:
- V čom pomáha značkám spoločenská zodpovednosť?
- Aká je úloha online médií pri budovaní hodnotovej komunikácie značky?
- Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
- Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
- Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
- Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?
- Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí?
- Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder
Ak vás témy zaujali, môžete sa prísť pozrieť na konferenciu, registrovať sa môžete tu.